Note fondée sur 904 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
92 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juin 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juin 2022 par JenniferM, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and hope to see you again!
3 sur 5
par un voyageur de Québe

Publié le 22 juill. 2019 sur Hotels
Prix Ok. Odeur désagréable provenant climatisation. Lit: pas de couverture, seulement 1 drap...
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Chad , Gestion de l’hôtel
Good Morning Angela!Thank you so much for taking the time to share your feedback regarding your most recent stay with us! We look forward to seeing you when you return into Lancaster!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
I had an accessible tub but I wish I also had an accessible toilet.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Chad , Gestion de l’hôtel
Good Morning Carol!Thank you so much for taking the time to share your feedback regarding your most recent stay with us! We look forward to seeing you when you return into Lancaster!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Great staff. Good pet friendly accommodations.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Chad , Gestion de l’hôtel
Good Morning Debra!Thank you so much for taking the time to share your feedback regarding your most recent stay with us! We look forward to seeing you when you return into Lancaster!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Chad , Gestion de l’hôtel
Good Morning Andrew!Thank you so much for taking the time to share your feedback regarding your most recent stay with us! We look forward to seeing you when you return into Lancaster!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Chad , Gestion de l’hôtel
Good Morning Edward!Thank you so much for taking the time to share your feedback regarding your most recent stay with us! We look forward to seeing you when you return into Lancaster!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
Very nice staff and in a very Convenient area
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Chad , Gestion de l’hôtel
Good Morning Randy! Thank you so much for taking the time to share your feedback regarding your most recent stay with us! We look forward to seeing you when you return into Lancaster!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Chad , Gestion de l’hôtel
Good Morning Caryn!Thank you for taking the time to share your feedback regarding your most recent stay with us! We look forward to seeing you on your next visit into Lancaster!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
I liked it here. Room was ok. Entertainment was great. Restaurant was good. Ease of finding our way around was iffy. The only real issue was how rude the fD girl was at check out. She refused to give us a copy of our folio.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par chad , Gestion de l’hôtel
Good Afternoon Lesley, Thank you so much for your feedback on your stay with us. It looks like you booked a pre paid reservation through expedia. which in that case we would not be able to provide you with a receipt as it would not show an accurate amount you paid.