Note fondée sur 752 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
90 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Don’t bother

Publié le 23 mars 2024 sur Hotels
Bruyant, panne d’électricité, service inexistant… À fuir
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mars 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Christophe, nous regrettons d'apprendre que votre expérience n'a pas été à la hauteur de nos attentes. Il est inquiétant d'entendre parler de votre manque de service perçu et de tout inconvénient lié au bruit ou à l'électricité. Nous nous engageons à offrir une meilleure expérience et travaillerons avec diligence pour résoudre ces problèmes. Vos commentaires sont grandement appréciés car ils nous aident à affiner nos opérations. Merci.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
Would stay there again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Tanya, we are thrilled you enjoyed your stay at Holiday Inn Express Lancaster. We're looking forward to welcoming you back!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave us a 4/5 rating, Martin!We're thrilled to know we've left you with a wonderful impression. We're looking forward to hosting you again so we can share an even better experience with you at Holiday Inn Express Lancaster.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Rhayan, thank you for staying with us at Holiday Inn Express Lancaster. We're thrilled you had a wonderful experience. We look forward to your next visit!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Joseph, thank you for staying with us at Holiday Inn Express Lancaster. We're so pleased you had a positive experience. We look forward to welcoming you back in the future!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 sept. 2024 sur Hotels
My stay was nice, except for: 1) The TV remotes (2 of them) did not work. 2) The wallpaper around the shower stall had considerable peeling giving the room a somewhat dilapidated feel. 3) No complementary bottled water for coffee. 4) No stirring sticks or utensils for coffee. 5) Significant grout missing from bathroom floor tile, again, making room feel dilapidated.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Jaime, thank you for sharing your feedback. Your observations have been noted, as maintaining a comfortable environment is a priority. It's great that despite some inconveniences, your stay was nice. We hope to welcome you back in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 sept. 2024 sur Expedia
It was a great stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Rishabh, thank you for staying with us at Holiday Inn Express Lancaster. We’re delighted you had a great stay and appreciate your feedback!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Adisha, thank you for staying with us at Holiday Inn Express Lancaster. We’re delighted you enjoyed your experience and look forward to welcoming you back soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 sept. 2024 sur Expedia
Staff are nice, a lot of choices for breakfast, clean but found a cockroach on the bed
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Marilyn, thank you for your feedback. Our team is glad to hear you enjoyed the breakfast and the friendliness of our colleagues. However, we're sorry you encountered an issue with your room. Please know that cleanliness is taken very seriously, and measures are in place to address such situations. We hope to welcome you back to Holiday Inn Express Lancaster for an even better experience.
1 sur 5
par un voyageur de santa clarita

Publié le 4 sept. 2024 sur Expedia
AC never gets cold. Middle of no where
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Jason, thank you for your feedback. It's regrettable to hear you experienced issues with the room temperature. Your input is appreciated and helps us to enhance the experience for our guests.