Note fondée sur 897 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juin 2024 par Jamie - Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your wonderful review! We're thrilled to hear you had a fantastic experience at our hotel. We look forward to welcoming you back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Un bon hôtel dans un bel immeuble

Publié le 9 avr. 2023 sur Hotels
Très bel immeuble en briques restauré d’excellente manière. Dans le lobby on se sent comme dans un autre monde. Un très bon rapport qualité/prix.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 avr. 2023 par Kinedy Barreto, Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Thierry,We are happy to know you enjoyed the history of the hotel. Please visit us again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Hôtel de Charme avec services modernes

Publié le 28 oct. 2022 sur Hotels
Un hôtel avec un charme fou, ce qui change des chaines hôtelières habituelles, et pour un tarif qui est du coup raisonnable. Un grans sentiment de quiétude.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 nov. 2022 par Kinedy Barreto, Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Olivier,We are happy to know you enjoyed the history of the hotel as well as your stay. We hope to see you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Très bonne experience

Publié le 7 sept. 2022 sur Hotels
Hôtel historique très sympathique dans Lancaster même. Chambre, literie et decoration de qualité. Je recommande pour un séjour dans le comte de Lancaster.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2022 par Sincerely, Kinedy Barreto, Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Thomas,We are so happy to know you enjoyed your stay! We hope to see you again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 sept. 2024 par Jamie - Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review! We’re delighted to hear you had a positive experience. We hope to welcome you back for an even better stay in the future!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 sept. 2024 sur Expedia
Very nice hotel and location. The art feel to the hotel was an excellent touch. I highly recommend to anyone traveling for work or just leisure.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 sept. 2024 par Jamie - Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your wonderful review! We're thrilled you enjoyed the hotel's artistic atmosphere and convenient location. We truly appreciate your recommendation and hope to welcome you back for your next trip!
5 sur 5
par un voyageur

Very Nice Experience

Publié le 11 sept. 2024 sur Hotels
I really enjoyed my stay at the Lancaster Arts Hotel. The room was clean and comfortable, the staff were kind and helpful. I will definitely stay here again and recommend this hotel to others visiting Lancaster. I really liked the focus on Art and how they incorporated art into the environment.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par Jamie - Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your wonderful review! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay at the Lancaster Arts Hotel and appreciated the unique focus on art throughout our space. It’s great to know that you found the room clean and comfortable, and our staff helpful. We look forward to welcoming you back on your next visit to Lancaster and are grateful for your recommendation!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par Jamie - Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your perfect rating! We're so glad you had a great experience with us and look forward to welcoming you back soon!
4 sur 5
par un voyageur

晚上噪音有点多

Publié le 9 sept. 2024 sur Hotels
酒店综合来讲很不错,但是晩上睡觉时间的噪音有点多
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par Jamie - Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We're glad to hear you enjoyed your stay overall. We apologize for the noise disturbance you experienced at night. Your comfort is important to us, and we are looking into ways to minimize any disruptions for future guests. Please feel free to reach out directly for your next visit, and we’ll do our best to ensure a more restful experience. Safe travels!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2024 par Jamie - Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your review! We're thrilled to know you had an exceptional experience with us and look forward to welcoming you back again soon!