Note fondée sur 30 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
87 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

bed bugs!

Publié le 6 mars 2020 sur Hotels
Bed bugs! Samt orenligt, trasiga möbler. Men bra läge.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2020 sur Expedia
5 mins away from cenang. Really worth for the price
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 déc. 2019 sur Expedia
Bilik keadaan baik.. Kebersihan kawasan setempat juga dalam keadaan yg baik.. Kemudahan asas seperti kedai makan, dobi layan diri dan juga kedai serbaneka juga berhampiran tempat penginapan..
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 déc. 2019 sur Expedia
To put broom inside the room so that at least can sweep the floor..sand come from our shoes.. The motel also should provide bigger prayer mat
4 sur 5
par un voyageur

Not comply to the 24 hrs service

Publié le 31 août 2019 sur Hotels
The hotel is not located at a convenient place as the aircond has a very low air flow where also not 24 hrs service that I have missed my ferry at 7am that I can't check out at 6-6.30 whisk I loss RM 54 as this i definitely will not recommend to any people to this hotel please amend the rules so it will ease people's transport and pleasant stay but for me I was disappointed by the way it goes.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2019 par amira, Gestion de l’hôtel
dear cmm guest mr.amos lim..regarding ur review about hotel this i want to explain with u.our location is the near the road.im sure u look before u book our hotel..im ok if not ok with u.my be u want near to the beach..with the low of air flow u can inform me when i help u find the grab when u want go to chenang mall.myb i can change the room..regarding with 24 hours services i clearly state that our operation hours for reception hours starting 8.00am until 11.00pm only...if u want to check out early before 8.00am u must inform us early like others guest do so we can arrange our staf to handle ..u say that u miss ur ferry at 7.00am but u call me on7.47am..when i call u back u inform that u have appointment with langkawi public bank ..how can u say because of us u lost the ticket at 7.00am..
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 juin 2019 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juin 2019 sur Expedia
Hotel terbaik berbaloi sunguh..
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juin 2019 par amira, Gestion de l’hôtel
tq very much..so can see next time
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 mai 2019 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 avr. 2019 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 avr. 2019 sur Expedia
room ok. service ok. cleanliness ok. just the location quite confusing either pantai tengah or pantai cenang. driver always confused to pick up,
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 avr. 2019 par amira, Gestion de l’hôtel
tq for your review...our location at padang puteh ...half from pantai cenang