Note fondée sur 31 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par Ahmed
Agréable,à recommander.
Publié le 23 juill. 2017 sur HotelsAppart-Hotel agréable,propre,bien situé,bon rapport qualité/prix,bon accueil,personnel courtois et accueillant.On a passé seulement une nuitée,en famille,qu'on a bien aimée.A recommander
par un voyageur
Publié le 31 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 4 juill. 2024 sur Hotels
The apartment is very spacious.However, the apartment is very out dated. The pillows are very yellow with sweat stains but the air con works wonderfully. Staff at the hotel are very helpful and took us with our luggage to the apartment.Upin check out ,the hotel staff came to pick us up to the hotel to check out.
par un voyageur
Publié le 20 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2024 par Rozanna, Gestion de l’hôtel
Thank you for giving us a good rating. We will make sure to serve our customer for the best service
par un voyageur de Reading
Publié le 31 déc. 2023 sur Expedia
We like the location, which was reasonably central for us. I want to say the staff was absolutely amazing. Their hospitality was next to none.
There was ample parking. The property is dated Ave requires renovations, however it was OK.
I would stay here again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2024 par Rozanna, Gestion de l’hôtel
Thank you for you response. We will make sure to serve a good service to customers.
par un voyageur de LADSON
Publié le 27 nov. 2023 sur Expedia
It would be better if the floor could be mopped clean before hand over to customer
par un voyageur de BUTTERWORTH
Publié le 17 nov. 2023 sur Expedia
ALL GOOD. ... just a small request, adjust the water pressure in the master bed room, as it is very slow and couldn't use it, and we managed to use the common wash room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 nov. 2023 par Sales & Marketing Team, Gestion de l’hôtel
Hi. Thanks for having a good stay with us. We appreciated each comment from our guest. Thus, we will take action towards the highlighted issue.
par un voyageur
Publié le 30 sept. 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 1 mars 2022 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 22 févr. 2022 sur Expedia
Aircond was not cold for bedroom 1 & 2. Need servicing.