Note fondée sur 720 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,4 Propreté de la chambre
2,9 Service et personnel
2,5 Confort de la chambre
2,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Terrebonne
Publié le 19 juill. 2018 sur Hotels
Hôtel moyennement propre, dans cartier pas super rassurant, le prix était bon mais vous avez pour ce quoi vous payez. Chambre quand même propre ça sentait l'eau de javel en entrant dans la chambre. Petite salle de bain et état de douche discutable.
par Roxanne de Quebec
Cet hotel fait ce qu'il a à faire, soit dormir
Publié le 22 mai 2016 sur HotelsCet hotel fait ce qu'il a à faire, soit dormir. Manque un peu sur le service au chambre, ils viennent faire le lit mais ne refile pas de serviette, débarbouillette, shampoing (on etait 3, alors la petite bouteille a pas fait long feu!). Carte de la chambre a faire réinitialiser à tout les jours. Travail a faire sur la propreté mais sinon c'était ok.
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We're delighted to hear you had a fantastic stay with us! Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back soon for another exceptional experience.
par un voyageur
Publié le 22 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello davon,We are delighted to hear that you had a pleasant stay with us! It would be wonderful to welcome you back in the future for another memorable experience.
par un voyageur
Low pay - The low expectation stay
Publié le 4 août 2024 sur HotelsRoom was stuffy smelled of smoke. There was hair embedded in my towel. The washcloth did not look clean. The tub did not look like it was clean because it had dirt Mark in the tub which disappeared when I turned on the water and stepped in so it was somebody else’s dirt. They are waiting for me. Refrigerator was not cold and it had dirt marks at the bottom of door.
Overall, I guess you get what you pay for didn’t expect much for $81. Very low budget were OK a little but OK.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello S Pamela, We value all guest feedback, and we regret to hear about your experience. We encourage guests to reach out to our management team directly with any concerns, so they can address any issues promptly and ensure a better stay in the future.
par un voyageur
Publié le 2 août 2024 sur Expedia
It smells
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Oscar,We regret to hear about your experience. Guest satisfaction is a priority, and we will share your feedback with our team for further improvement. Please contact our management team directly to address any concerns you may have had during your stay.
par un voyageur
Publié le 13 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Adebimpe,We're sorry to hear that you didn't fully enjoy your stay with us. Please feel free to reach out to us directly with any specific feedback you may have so we can address any issues. We value your input and would love to make things right for you.
par un voyageur
Publié le 13 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juill. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Larry,We are thrilled to hear that you had a fantastic stay with us! If you have any further comments or suggestions, please don't hesitate to reach out to us. We look forward to welcoming you back soon for another wonderful experience!
par un voyageur
Publié le 9 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juill. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Kortiscia,We are thrilled to hear you had a fantastic stay with us! We look forward to welcoming you back soon for another memorable experience.
par un voyageur
Yuck
Publié le 8 juill. 2024 sur HotelsNo towels or wash cloths in the room, filthy conditions outside, people loitering and smoking weed outside, dirty conditions in room (strong odors of mold/mildew and weed). Staff had great customer service skills.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juill. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Michelle, We appreciate your feedback and are pleased to hear you found our staff to be helpful. We take all comments seriously and will address them internally for improvement. If you have any further concerns, please reach out to our management team for further assistance.