Note fondée sur 939 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
93 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par Mario

Publié le 5 juill. 2016 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2016 par Comfort Inn Staff, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review your recent stay at our hotel. We take pride in our hotel's amenities and services and it is a delight to be able to exceed your expectations at our location. Thank you again for choosing our facility and we look forward to providing the same
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 déc. 2024
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 nov. 2024
Was a good value for the price. A little run down but the price was better than the other hotels so it’s a trade off. Conveniently located to the expressway and clean.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 oct. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
Los empleados son muy amables, una estancia tranquila, buen desayuno y buena limpieza. Pasé unos días tranquila y relajada
5 sur 5
par un voyageur

Wonderful Stay

Publié le 29 sept. 2024 sur Hotels
It was wonderful minus the one guy left and not sure where he went but came back eventually but the outside needed updates and may i suggest replace the trees and things near windows with flowers especially at the breakfast area and the room i was in was good but the wall paper in the bathroom had one spot coming up but other then that it was a wonderful stay
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 sept. 2024 sur Expedia
No one was available at the front desk during normal hours 9 AM to 6 PM. Needed to telephone for someone to come to the front desk, at checkin and whenever we needed help with the accomadations. 2 day stay did not include housekeeping, no signs or notification that special request was required for housekeeping. Room smelled like smoke at checkin, notified the front desk.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
The accommodations fit my needs for a short term stay.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
Customer service from front desk exceptional!!! Friendly and comfortable. I’ll be returning!!!!