Note fondée sur 296 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 13 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Daniel, Thank you for awarding us a full rating. We're thrilled you had a delightful experience. Do visit us again soon! Best, Brandon Markle, GM
par un voyageur
Publié le 10 sept. 2024 sur Expedia
Good and clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Soyeon, Our housekeeping staff is second to none. Thank you for being our guest and recognizing our cleanliness in this review. Hosting you was our pleasure, and we hope to welcome you back soon. Best, Brandon Markle, GM
par un voyageur
Publié le 9 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 9 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Anonymous, Thank you for sharing this review, and we welcome you to visit us again anytime! Best, Brandon Markle, GM
par un voyageur
Publié le 7 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear TATA, We are delighted that your stay was nothing short of exceptional. Until next time! Best, Brandon Markle, GM
par un voyageur
Publié le 2 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Jean, Thank you for choosing us. We apologize that your experience did not meet your expectations. We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to get it right on your next visit. Sincerely, Brandon Markle, GM
par un voyageur
Publié le 2 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
Charmander
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Kyle, Thanks for letting us know you enjoyed your visit. We appreciate your patronage! Best, Brandon Markle, GM
par un voyageur
Publié le 29 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Scott, Thank you for taking the time to write a review. I’m pleased to learn that your stay was enjoyable. We appreciate your compliments and humbly request a return visit. Best, Brandon Markle, GM
par un voyageur
Publié le 28 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Andrew, We aim to impress you, so I sincerely regret that you did not enjoy your stay. I value your feedback, and I'm at your service should you like to discuss this in more detail. Thank you for staying with us. Sincerely, Brandon Markle, GM