Note fondée sur 34 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
4,3 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juin 2024 sur Expedia
Nous avons aimé l’hotel, sa localisation, les piscines, la nourriture. Malheureusement en pleine heure de midi, les serveurs n’étaient que 2 au bar de la piscine. Armez-vous de patience pour commander quelque chose. Le dernier soir, nous avons demandé à manger dehors, la serveuse nous a dit oui. On a du aller à l’intérieur 2 fois pour chercher les serveurs car ils nous oubliaient… 20 minutes pour prendre notre commande et ensuite 25 minutes pour qu’on reprenne nos assiettes pour l’entrée… on a informé la responsable du restaurant, qui nous a juste dit « sorry » et qui n’en avait absolument rien à faire… dommage car à part ce jour là nous n’avions rien à dire sur le service du soir.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juill. 2024 par MYND Yaiza, Gestion de l’hôtel
Hola Charlotte.¡Muchas gracias por elegir MYND Yaiza!Gracias por el tiempo que has dedicado a redactar esta reseña tan detallada. Estamos seguros de que muchos viajeros y lectores de Expedia estarán muy agradecidos de leerte. Lamentamos cualquier inconveniente que hayas tenido y esperamos no haya afectado el disfrute de tus vacaciones.INNOVAMOS Y EVOLUCIONAMOS CADA DIA. Porque la manera de diferenciarnos de nuestro competidor es escuchar a nuestros clientes para aprender de ellos, compartir sus opiniones y poder proponer mejoras. ¡Todas las ideas son bienvenidas!Esperamos poder volver a recibirte para que disfrutes de otra experiencia MYNDSaludos cordiales,Jorge - Guest Relations.
4 sur 5
par un voyageur

Très sympa, calme et agréable

Publié le 5 mars 2023 sur Hotels
La région est magnifique, l'hôtel est très bien à l'exception du wi-fi qui est très très mauvais et c'est dommage, car cet hôtel mérite mieux
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mars 2023 par Alfonso R., Gestion de l’hôtel
Dear Gilbert,Many thanks for your comments.We hope to welcome you back in the near futureRegardsAlfonso R.MYND Yaiza
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 oct. 2024 par MYND Yaiza, Gestion de l’hôtel
Querida Piedad:Muchas gracias por dejarnos esta increíble puntuación. Nos alegra saber que todo estuvo estupendo en tu estancia. Esperamos poder tenerte en nuestro MYND Yaiza prontamente una vez más Un saludo, Alexa – Guest Relations
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par MYND Yaiza, Gestion de l’hôtel
Dear Grahame. We really want to thank you for choosing us as your holiday place.It is much appreciated the rating provided to our MYND Yaiza hotel. We hope to see you again for another MYND Experience.Best regardsJorge - Guest Relations
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
We were given a room which had an internal door to next room meaning we could hear their child crying during the night. We asked to be moved to normal room before breakfast and it was several hours until we were allocated another room although there were rooms empty all the time we were there. Rooms are nice although toilet with glass door takes a bit to get used to. Long queues at snack bar for lunch while restaurant very quiet with plenty staff. Long queues at bars also. Breakfast is fantastic with plenty choices for everyone. Beware if you have credit left on your room it is only available to use until 12 noon on check out day.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par MYND Yaiza, Gestion de l’hôtel
Dear Dawn:Thank you for sharing with us your experience at our MYND Yaiza. It fills us with delight to know that it was a good one. We strive daily to make our guests feel at home with our service. It is true that every change requires an internal process to ensure that you are well. We are sorry to hear that this was not to your liking. And yes, although we encourage people to come to the BRUNCH and eat more comfortably, most of them still prefer to go to the pool bar for pleasure. We take note of your feedback and hope you can visit us again soon.Regards, Guest Relations Team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juill. 2024 sur Hotels
Very good swimming pools especially for children. Each pool towels needs 20€ deposit, so very "expensive" for a family. The sound proofing in the room was terrible (worst I ever experienced) clearly not a 4* hotel... We heard everything from neighbouring rooms... Breakfast was excellent with good choices.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par MYND Yaiza, Gestion de l’hôtel
Dear Anonymous:Thank you for sharing with us your experience at our MYND Yaiza. We are very happy to hear that it was a good one. We strive daily to make our guests feel at home with our service. We take note of your feedback and hope you can visit us again soon.Best regards, Guest Relations Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
Beautiful pool area ( we were in the relax zone) , with loads of sun beds all well spaced. The pool area, like the rest of the hotel, is immaculate. The breakfast selection is excellent and the staff are all friendly and obliging. We got our room upgraded to a junior suite which was a total wow. All in all, would not hesitate to recommend
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juill. 2024 par MYND Yaiza, Gestion de l’hôtel
Dear Lorna,Thank you for choosing MYND Yaiza for your holiday. We appreciate your review. We MYNDERS wholeheartedly want our guests to come back over and over again. We are pleased to hear that you found our facilities and culinary selection excellent. Looking forward to your next visit with us! Sincerely,Guest Relations - Alexa
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juill. 2024 par MYND Yaiza, Gestion de l’hôtel
Dear Andreas,Thank you very much for sharing with us this review. We are happy to know that you had an enjoyable stay with us. We hope you can come back again so that we can spoil you as you deserve.Kind regards,Alexa – Guest Relations
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juill. 2024 sur Expedia
Excelente relación calidad precio. Personal muy atento. Muy recomendable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juill. 2024 par MYND Yaiza, Gestion de l’hôtel
Hola Nanette.Somos parte del movimiento por un mundo mejor. Abierto a todos los que quieran participar aportando su iniciativa y su talento. Sería maravilloso teneros de vuelta en esta, su casa, MYND Yaiza.Saludos, Jorge- Guest Service.
5 sur 5
par un voyageur

Speciale

Publié le 3 juill. 2024 sur Hotels
Hotel bellissimo, colazione varia ed abbondante, personale gentile ed ottima accoglienza in ingresso da provare. Si trova parcheggio gratis ed è a due passi dal lungomare di Playa Blanca
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juill. 2024 par MYND Yaiza, Gestion de l’hôtel
Hola.Ci piace sapere che ti è piaciuto tutto del nostro MYND YAIZA, lavoriamo ogni giorno per dare il meglio ai nostri ospiti.Grazie mille per aver dedicato del tempo a lasciarci questo commento e questo meraviglioso punteggio.Ci auguriamo che tu abbia apprezzato la tua vacanza nel nostro MYND Yaiza e che non sia l'ultima volta, ma la prima di molte..SalutiJorge -Guest Relations