Note fondée sur 100 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
83 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 mars 2024 sur Hotels
Veldig hyggelig hotell med fint bassengområde og beliggenhet. Bra service og godt utvalg på maten. Kommer veldig gjerne tilbake.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 mars 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 juin 2023 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 mai 2023 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 oct. 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 sept. 2022 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 févr. 2022 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 mars 2020 sur Expedia
Great location to bars and restaurants. The shower drainage was very poor and ended up with a soaking wet floor every time we showered
4 sur 5
par un voyageur de Denbigh

Publié le 5 mars 2020 sur Expedia
I liked the apartment and I was lucky to have a decent view though I know others were a little disappointed with their views. I was on my own so the space was an added bonus and it was generous. Balcony, lounge, galley kitchen (with plenty of utensils), a good sized bathroom and a bedroom at the rear where it was quieter and darker. The dining room was clean, bright and the food choice was excellent for breakfast. I didn't eat there at lunch nor dinner time. The pool area was clean and well maintained. The receptionists need a little more in the way of customer service training as they are 'bland' and there is only one serving at any one time and it can become quite hectic there.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 févr. 2020 sur Expedia