Note fondée sur 14 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
86 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

décevante prestation

Publié le 11 mai 2019 sur Hotels
Nuit assez décevante dans cet hôtel. Le personnel ne parle presque pas anglais ce qui n'a pas arrangés les choses. Nous avons réservez deux chambres. Dans le prix, le petit-déjeuner était inclue. Hors, sur place, des travaux de rénovations étaient réalisés dans la cuisine. Après de longue discussions, la réception nous proposes de nous faire un bol de nouille le matin pour compenser la prestation payer. Le matin arrivant, rien de préparer et la nouvelle personne à l’accueil ne savait pas de quoi nous parlions et ne parlais pas du tout anglais. Nous avons fini par aller manger nous mime dans un petit restaurant du coin. Nous avons pris un simple bol de nouille et avons ramener la facture à l’hôtel, on nous a remboursée la moitié, ne bol de nouille semblait trop cher.... L’hôtel est bien placée mais les services et aides proposées sont médiocres. De plus, le fais que le personnel ne parle presque pas anglais n'a vraiment pas aidés. Je ne recommande pas cet hôtel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mai 2019 par Huong Nguyen, Gestion de l’hôtel
Dear valued Guest, Thank you for your feedbacks and we apologize for any inconveniences caused while you stayed with us. However, there were something you said that was not true. First of all, you said we didn’t speak English. In the fact that we did speak English but because of the barrier of language, and we all used the second language, therefore, we might make some misunderstandings in our conversation. Second, in term of the breakfast, we informed you our restaurant was in construction, that is the reason why we couldn’t able to serve the breakfast. Instead, we suggested you go to another restaurant to have your own breakfast. We agreed to refund the amount of money that is equivalent to the value of the breakfast which is INCLUDED in the room rate NOT in your receipt you gave to us. The amount of money you paid for your own breakfast was over the value of breakfast we could provide. Hope you understand what we tried to explain Thanks once again for choosing our hotel and hope to serve you again! Best Regards GM Huong Nguyen
3 sur 5
par un voyageur de bah ha

Publié le 24 juill. 2017 sur Hotels
aucune
5 sur 5
par un voyageur

お勧めできるホテル

Publié le 15 mars 2018 sur Hotels
ラオカイ駅前にある便利なホテルです。部屋も綺麗で、スタッフの対応も良いです。近くにはフォーのお店や屋台でバインミーを売る店、西洋人向けのレストランもありどこもオススメです。
5 sur 5
par un voyageur

Family run where everyone tries to help

Publié le 12 févr. 2018 sur Hotels
Really helpful we checked in really early tired from the train and were helped with every request by all staff. We looked at other hotels when we stayed in Lau Cai and were glad we stayed here. Lau Cai is a fascinating place with the Chinese Border and the Red River. a couple of days is a good rest here. I had to change plans often and The Lady Manager helped me with Facebook messages in English changing dates and arranging a cheap transfer to Sapa.
3 sur 5
par un voyageur de 北海道

ラオカイ駅近くのホテル

Publié le 11 janv. 2018 sur Expedia
Pour : 暖房
Contre : 食事が不明瞭
Emplacement : 駅の直ぐ近くです。 国境までの電動カートが走っていますが、ぼられますので、料金等に関しては事前に十分情報を入手してから乗ってください。
12月29日に宿泊しました。ラオカイ駅のすぐ近くです。 近辺にレストラン、売店等が多数ありますので、食事買い物にも困りません。 部屋の暖房クーラーが機能し、温かく過ごすことが出来ました。部屋も割と奇麗に保たれており 不快な思いはしませんでした。朝食付きとありましたが、残念ながら提供はありませんでしたので 朝は、適当に近くのケバブを食しました。 国境までは、バイタクで2万Dで行けます。国境までの電動カートも走っていますが、ぼられますので中止して下さい。
5 sur 5
par Tsunwei

飯店水準夠。

Publié le 30 oct. 2017 sur Hotels
早餐沒有選擇,唯一缺點,Hotels.com沒通知飯店有我這已付款客人,到要離開前才收到,飯店很客氣要我付賬,網站本身要改進,不然下次再見了
5 sur 5
par Lisa

Publié le 19 juill. 2017 sur Hotels
My daughter and I enjoyed being close to the train station and many restaurants.
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de 日本 愛知県 名古屋市

駅近、スタッフはフレンドリー

Publié le 2 mai 2017 sur Expedia
英語の話せるスタッフは1人だけかもしれません。事前にメールでバックハーやサパ行きのバスを問い合わせていたので、宿泊の時もその人が対応してくれました。駅には、バスターミナルがあり、サパへは、リーズナブルな公共のバスが1時間おきに出ます。ホテルで教えてもらったバックハー行きのバスストップも近く、リーズナブルな料金で行くことができました。朝食は、シンプルなフォーだけです。英語の話せないスタッフもスマートフォンで翻訳して、お茶をご馳走してくれました。バックハーとサパへの中継のためだけの宿泊でしたが、楽しい滞在になりました。
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur

Right in the town center

Publié le 24 mars 2017 sur Expedia
Room is clean, facilities are new, they offer everything that travellers need. Unfortunately the door is not soundproof, you can hear other careless guests talking and shouting on the hallway. Breakfast is nice. Staffs are very helping.
5 sur 5
par Allan

Great place for a stopover

Publié le 24 févr. 2017 sur Hotels
Nice clean room and the staff were really nice...altho only one had some english it was abit hard with everyone else but they still tried hard to help.The hotel is in a great location and was quite at night.