Note fondée sur 8 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 oct. 2022 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Good value for the money.

Publié le 16 mars 2019 sur Hotels
Great value. The place was clean. The room was in near new condition. The room I s small. It was very clean. Staff super freindly. Hot water. Wi fi only in lobby but worked well. It down a little alley way off the hi way in a residential area. Don’t expect 5 stars. I’d stay again for sure
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 févr. 2019 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

좋았어요!

Publié le 15 janv. 2019 sur Hotels
좋습니다. 가이사노 몰 근처이긴 한데 조금 걸어야 합니다. 직원분들이 너무 친절하셔서 너무 좋았지만 위치가 조금 아쉽습니다. 그래도 옥상 루프탑에는 정말 꼭 가보세요 너무 좋습니다. 소소하지만 확실한 행복입니당
5 sur 5
par un voyageur

nice appatment

Publié le 3 janv. 2019 sur Hotels
nice appartment with a garden quiet place not far from shopping mall.friendly staff.good wifi
4 sur 5
par un voyageur

Jo-Cris Apartelle on Mactan

Publié le 26 déc. 2018 sur Hotels
Vi va där bara 2 dagar, men när ja bokade så förväntade jag mig inte att det skulle ligga mitt i ett mindre trevligt område att besöka nattetid, men det var lugnt sa receptionisten. Lite väl mycket ljud med flygplan, hundar, höns, tuppar, getter m.m.. Men ca 100 meter längre in på den otroligt smala gatan låg Lapu-Lapu Cottages & Restaurant, 3ggr så dyrt boende men en fantastisk restaurang, ni måste prova den om ni är på Mactan.
4 sur 5
par un voyageur

저렴합니다

Publié le 10 oct. 2018 sur Hotels
저렴합니다 에어컨 시끄러워요
1 sur 5
par un voyageur

그냥 돈좀 더주고 다른데 가요

Publié le 27 sept. 2018 sur Hotels
체크인시간문의하려고 전화했는데 안받음. 갔는데 사람 없음. 공항근처지만 주변환경 안좋음. 밤에가면진짜무서움. 침대및바닥에먼지그대로고 더러움. 물이 쫄쫄쫗 나옴. 정말 싼가격에 돈이 너무너무 없으면 이용하길바람.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2018 par Rose, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review and we will attend to it. Still hoping to see you on your next vacation. We Sincerely apologies for the inconvenience and thank you for booking with us.