Note fondée sur 908 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
85 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Bon accueil et hôtel propre

Publié le 26 juill. 2024 sur Hotels
Hôtel propre avec un bon accueil. La literie est bonne. Il mériterait un rafraîchissement ( baignoire tachée..).
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par Abby, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. Safe travels home.
5 sur 5
par un voyageur de EDMOND

Publié le 3 nov. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 nov. 2024 par Abby, Gestion de l’hôtel
Hi Anita, Thank you so much for staying with us! Hope to see you here again!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
I have no review everything was fine
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Tracy- Assistant Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We will be going over your score and comments so that we can continually improve.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Abby, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
Good, clean hotel with great staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Abby, Gestion de l’hôtel
Hi Jessica, Thank you so much for staying with us and for the kind review. We hope to see you here again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2024
It was clean inside & out. The beds were very comfortable. Staff was friendly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 sept. 2024 par Tracy Malopne, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind review. We have a great staff and it is wonderful to see them recognized.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par Abby, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and for the feedback.
1 sur 5
par un voyageur

Terrible customer service and over charging.

Publié le 9 sept. 2024 sur Hotels
Worst stay I've had in my 10+ years traveling I was overcharged on multiple occations and the manager Abigail Angel was very unprofessional and un willing to help expain the issues with me being overcharged. I was on the phone with my bank trying to figure out all of these charges and she walked off while I was at the front desk and then came back and said "this sounds like a issue with your bank so you should take these papers back to your room" The bank representative was absolutely shocked that she was acting this way.... A very very rude/disrespectful individual unprofessional and not the kind of person to have as a manager at a hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Abby, Gestion de l’hôtel
It is irresponsible to ask a stranger to talk to your bank about your finances. We do wish you the best.
5 sur 5
par un voyageur de Lincoln

Publié le 7 sept. 2024 sur Expedia
Enjoyed our overnight stay here. Breakfast was significantly above average. All of the pets including ours were well behaved, enabling everyone to get some rest.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Abby, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for choosing to stay with us. We do love our pups here and it was a pleasure to see you are yours.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 sept. 2024 sur Expedia
Great stay!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Abby, Gestion de l’hôtel
Thank you! We hope to see you here again!