Note fondée sur 842 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
Recommandé
pour Tout le mondepar un voyageur de Lyon
Hotel correct
Publié le 12 juill. 2017 sur ExpediaHotel correct, avec piscine mais sans frigo dans la chambre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2017 par Susan, Gestion de l’hôtel
Merci de rester avec nous. Nous apprécions vos commentaires!
par un voyageur
Publié le 10 août 2024 sur Expedia
It wasn't very clean on the outside but the room inside was fairly clean. But what I based my poor review on is that when I woke up in the morning, I had no power at all in my room, no hot water. I couldn't call the front desk because the phone wasn't working. I was in a hurry and it was definitely difficult for me to get dressed and I couldn't shower because no power. I imagine the management knew about the power outage but they didn't inform me. Got my day off to a terrible start
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!The power was out to over 1000 place in the area of Laramie due to semi hitting a pole on I 80.
par un voyageur
Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Check in staff was great. Room 144 smelled like cigarettes and stale beer. Disgusting Nasty!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We will be addressing your concerns.
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
par un voyageur
Publié le 3 août 2024
Good stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
par un voyageur
Publié le 1 août 2024 sur Expedia
No hot water
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Wayne, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Natalie #Team6
par un voyageur
Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
bad experience
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
par un voyageur
Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
Worn, peeling floors. Stained, worn bed cover. Lumpy mattress. Door locks in disrepair. Nonfunctional phone and TV remote. Overall dumpy facility and grounds. On the upside, renovated bathroom, pleasant accommodating staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
par un voyageur
Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
par un voyageur
Publié le 29 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!