Note fondée sur 339 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
3,7 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Oscar,We appreciate you choosing to stay with us. Please don't hesitate to contact us directly with any concerns you may have from your recent visit, so we can ensure your next stay exceeds your expectations.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2024 sur Expedia
A nice & clean room. Love the Big Tv.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Genaro,We appreciate your positive feedback on our clean rooms and amenities like the big TV. We strive to provide a comfortable stay for all our guests. If you have any other comments or suggestions, please don't hesitate to reach out. Safe travels!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Felix, We appreciate you taking the time to share your experience with us. Please feel free to reach out to us directly with any specific feedback from your stay. Your input is valuable in helping us improve our services for future guests.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Jacqueline, We're sorry to hear about your experience. Please feel free to reach out to us directly with any feedback you may have so we can improve your next stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Expedia
Excelente
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Ximena,We are thrilled to hear that you had an excellent experience during your stay with us. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back in the future.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Sujin, We're sorry to hear that your experience did not meet your expectations. Please feel free to reach out to us with any further feedback so we can address any issues you may have encountered during your stay. We value your input and hope to have the opportunity to welcome you back in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Excellent
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Salvador,We appreciate your positive feedback and are delighted to hear you had an excellent stay with us. Our team strives to provide exceptional service to all our guests. Should you decide to stay with us again, we look forward to welcoming you back.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Hotels
Había cucarachas
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Jorge Alejandro, We appreciate you giving your feedback about your recent experience in our hotel. I want to assure you that we act promptly to pest alerts with expert extermination services and treat to deter pests regularly scheduled basis. We respond to all claims of a pest issue with prompt and professional action and ask that you bring these issues to our attention in real-time so we can quickly investigate and address the situation. Thank you again for taking the time to share your experience and to bring this matter to our attention. On behalf of our entire staff thank you for staying with us and for rating your stay.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Hotels
Hay plaga de cucaracha pequeña en la habitación y baño
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Carlos, Thank you for alerting us to a potential pest problem. We are investigating and treating to make sure that this is an isolated incident. I assure you that we have strict guidelines we follow, and cleanliness issues are very important to us and are being addressed immediately with our staff. We are always looking for ways to improve upon the guest experience and I hope you will return to see how we continue to grow and evolve.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Sin comentarios
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Jose Carlos,We appreciate your feedback and will share it with our team for further improvement. Thank you for staying with us.