Note fondée sur 912 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur de Drummondville
Publié le 6 janv. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 18 nov. 2023 sur Expedia
Besoin de rénovation et tapis pas propre
par un voyageur
Publié le 2 juin 2021 sur Hotels
Jy vais régulièrement pour le travail. Au centre de tout, resto, shopping. Service de navette, tres utile. Avec une tres agréable piscine.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juin 2021 par Cynthia, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review. Everyone's feedback is important to us. Safe travels.
par un voyageur
Publié le 1 avr. 2021 sur Hotels
Bien en général mais besoin un peu d’amour
Service de navette super
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 avr. 2021 par Cynthia , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review. Safe travels.
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2019 par Cynthia, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review. We appreciate every guest. Have a wonderful night.
par un voyageur
Excellent
Publié le 24 janv. 2019 sur HotelsOn est arrivé tôt on a eu la chambre tout de suite avec un surclassement
Propre et securitaire.... gratui entre 6 et 8 hots dogs natchos pop corn bieres et jus
Shuttle tres pratique pour aller en ville
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 janv. 2019 par Cynthia, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind review. We look forward to your next visit.
par un voyageur
Publié le 27 sept. 2024 sur Expedia
Nos entregaron una habitación sucia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Cynthia, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for taking the time to complete the guest survey. We really appreciate your comments and your feedback and we are very sorry to hear about your recent stay. We look forward to see you again.
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Cynthia, Gestion de l’hôtel
Thank you for rating us a 10. Family garden strives for customer satisfaction.
par un voyageur
Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
The tv wasn't working
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Cynthia, Gestion de l’hôtel
Your satisfaction is important to us, and we will be using the feedback you provide to train our staff and make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future.
par un voyageur
Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
This was a highly rated place to stay, and those that gave it that high rating are WRONG.
It was a place to lay our head, but not a comfortable, clean or modern at all.
There is no WiFi, and our cellular data barely worked at the hotel. The free breakfast was waffles, cereal and some bananas. The tv in the breakfast room was on LOUD and the employee in there was watching videos on her phone even louder. It was an awkward situation.
Our tv didn’t have a remote, I went and asked and she said someone would bring one right over…. never did. We got new towels one day, and never did they make beds or clean up.
The area is a pit, the property is bad and the entire experience was not good.
Next time we will sleep in the car.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Cynthia, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations with our room conditions. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provide to train our staff and make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. I hope you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with superior experience!