Note fondée sur 2 155 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
3,4 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 mars 2024 sur Expedia
Le service a larriver etait tres mauvaie ,lemployer etait tres peu interesser au service
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mars 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
We apologize for the inconvenience.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mars 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mars 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Nadia,We love hearing that we were able to provide you with such a wonderful experience. Our goal is to provide every guest with an exceptional stay. We look forward to your next stay.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 déc. 2022 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 nov. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Christian,Thank you for choosing our hotel for your stay. We appreciate your positive rating and feedback. We strive to provide a comfortable and enjoyable experience for all our guests. If you have any further comments or suggestions, please feel free to reach out to us.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 mai 2022 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2022 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Alberto,We continuously strive to give our valued guests a wonderful experience and hope to provide you with that on your next stay.,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 nov. 2024
Megusto todo
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 nov. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Victor j,Agradecemos sus comentarios sobre su estad¡a. Nos alegra saber que disfrut de su visita a nuestro hotel. Esperamos poder darle la bienvenida de nuevo en el futuro. íGracias por elegirnos!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
Buen lugar de paso hay seguridad en las noches el personal de recepción nefasto
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for highlighting the night security at our hotel. We strive to provide a safe and comfortable environment for our guests. However, I'm sorry to hear about your experience with the reception staff. Your feedback will be addressed to improve our service. We hope to welcome you again soon.Sincerely, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2024 sur Expedia
Todo bien para pasar la noche, la habitación olía un poco a humedad pero soportable. Si me volvería a hospedar aquí, Al querer pedir la habitación en el hotel me costaba $100 dólares y en expedía me costó solamente $62 dólares ya con impuestos, así que un 💯 para expedía ‼️
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your feedback! We're glad to hear you had a pleasant stay overall and appreciate your honesty about the room. We're also happy you found a better rate on Expedia. We hope to provide an even better experience during your next visit!Sincerely, Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2024
Price was excellent and rooms were really clean as far as a person can clean but there was a musky odor in the room. Otherwise, our stay was pleasant considering the price.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your feedback! We’re glad you found the price excellent and the rooms clean. We apologize for the musky odor and will take steps to address it. We appreciate your comments and hope to see you again!Sincerely, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for the perfect rating! We're delighted to hear you enjoyed your stay. We hope to welcome you back soon!Sincerely, Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2024 sur Expedia
Very nice staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Robert,Thank you for your kind words! We're delighted to hear you had a positive experience with our staff. Providing our guests with the best possible hospitality and experience has always been our mission. We hope to welcome you back soon!Sincerely, Hotel Manager