Note fondée sur 906 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 30 oct. 2023 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 29 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Martin,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Demasiado sucio y descuidado, me sorprendió por qué no es la primera ocasión que asisto, clima no funcionaba, pésimo servicio esta ocasión
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hola Mercedes:Lamentamos que hayas tenido una mala experiencia recientemente en una de nuestras propiedades. Nos tomamos muy en serio tus comentarios y te pedimos disculpas por las molestias. Como huésped, eres muy importante para nosotros y nuestra máxima prioridad es tu satisfacción. Gracias por tomarte el tiempo para brindarnos esta valiosa opinión.Lilith#Team6
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Expedia
The A/C was not working properly
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Martha, Thanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving. We hope to see you back soon!Lilith#Team6
par un voyageur
Publié le 21 août 2024 sur Expedia
No es limpia, ni muy buena, es solo para pasar la noche.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hola Humberto:Lamentamos que no hayamos estado a la altura de tus expectativas durante tu reciente estadía. Te pedimos disculpas por cualquier inconveniente que hayas tenido y agradecemos que hayas compartido tu experiencia con nosotros. Esperamos que nos des otra oportunidad en el futuro para que tu estadía sea excelente.Lilith#Team6
par un voyageur
good price but not clean
Publié le 20 août 2024 sur HotelsThe price of the stay is economical but the bathroom was very dirty, upstairs on the ceiling there were stains on the shower, the shower curtain also had stains, it didn't look clean. And in the hallway to enter the rooms, water was dripping from the air conditioning units.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Hi Traveler, We appreciate your valuable feedback. We are genuinely sorry to learn about your recent experience while visiting our property. Your satisfaction is of utmost importance to us, and we regret that we fell short of your expectations. We would like to better understand the specifics of what transpired and how we can make amends. Please contact us so that we can address your concerns promptly. Once again, we apologize for any inconvenience caused. Your feedback is instrumental in our continuous efforts to ensure an exceptional experience for all our customers. Thank you for your understanding.Kaur J. #team6
par un voyageur
Publié le 20 août 2024 sur Expedia
The shower
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Hi Omar, Thanks for your recent rating. Your input is highly valuable to us as we continuously strive to enhance our services. We hope your experience with us was enjoyable, and we would love to host you soon. If there are any areas where we can improve or if you have any suggestions for us, please do not hesitate to share them. Your feedback helps us ensure that we meet and exceed your expectations. Many thanks once again, and we look forward to your next visit.Kaur J. #team6
par un voyageur
Publié le 17 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Guillermo, Thank you for the awesome rating! Natalie #Team6
par un voyageur
Publié le 15 août 2024 sur Expedia
It was hot, the ac was put low but it was still hot. Loud. No coffee, uncomfortable. First and last time coming here.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Arturo,We regret not meeting your expectations and appreciate you bringing this to our attention. We aim to make things right and earn back your trust.Maz K.#Team6
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We regret that your experience fell short of your expectations. Your satisfaction is important to us, and we would love to learn more about your stay to ensure we can improve. Please do not hesitate to contact us with any further comments or concerns.