Note fondée sur 24 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 janv. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2020 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for the photos and the great rating! See you back soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 janv. 2020 sur Expedia
Hôtel calme,propre.le personnel est tres agreable et disponible Les chambres louees par expedia sont trop petites pour 2 personnes avec les bagages
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 janv. 2020 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you, we appreciate your feedback! We continue to learn to improve our services as well as our facilities. Hope to see you soon! Cheers!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 mars 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mars 2019 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you, so much. We hope to see you back soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 févr. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 avr. 2019 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you! Cheers!
5 sur 5
par un voyageur

Sublime

Publié le 4 févr. 2019 sur Hotels
Avons adoré l emplacement de l hôtel. Chambre superbe. Douche extérieure. Parc superbe.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 févr. 2019 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you, we hope to see you back soon! Cheers!
4 sur 5
par un voyageur de Macon.fr

Publié le 11 janv. 2019 sur Expedia
Hôtel très accueillant, personnel aux petits soins. John est très sympathique. .les prix du restaurant sont un peu cher et pas assez copieux et avons mangé souvent à l'extérieur très proche .la piscine est un plus indéniable et en avons profité. C'est un endroit très tranquille pour les gens en recherche de calme.n'hesitez pas à demander à mettre en route la filtration de la piscine, car ce n'est pas automatique. Le service lavage des vêtements est top. Resort à recommander. Structure de diving sympa à recommander.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 janv. 2019 par GM, Gestion de l’hôtel
Thaank you so much, we hope to see you here again. We will definitely make improvements to our restaurant service. Cheers!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 févr. 2020 sur Hotels
The rooms are relatively small but we didn’t mind at all. The hotel resort is in a really quite place, so if you want you’re peace and quite it’s perfect for you. We only stayed for one night but we don’t have anything to complain. The pool are is really nice.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2020 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you Laura. We hope to see you again soon! Cheers!
4 sur 5
par un voyageur de Chicago

Publié le 15 févr. 2020 sur Expedia
The view was great. Love the honey room suite. We reserved multiple rooms and were a little disappointed with their lower quality room options, would only recommend the 3 rooms with the sea view. Other than that it was a great resort.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2020 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you, we appreciate your feedback and we’re glad we enjoyed your stay. Your comments are important to us as we continue to improve our accommodations and services! Hope to see you back soon! Cheers!
4 sur 5
par un voyageur

Beautiful small resort in quiet area

Publié le 21 janv. 2020 sur Hotels
Beautiful landscaping, nice pool, with small bungalows. For us the air con unit was too loud but we enjoyed our stay. Cangdoki is on the north side of Siquijor, it's quieter there than the south side of the island.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 janv. 2020 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you very much, will continue to work and improve our services. Hope to see you back here soon!
4 sur 5
par un voyageur

Hidden Gem

Publié le 10 janv. 2020 sur Hotels
Awesome place to overview the ocean from the pool. We had family room, but only for 2 people so it was more than big enough. Sheet were clean and tidy, just kitchen was missing dishes, pots etc. Staff in restaurant was helpful, they sent a guy up the tree to get us a fresh coconut. Staff at the Reception was less helpful. She couldnt get scooter for us or tricycle, saying everything is booked out. We had to walk to next resort and wasnt a problem to get a scooter from there. Place is a bit far from everywhere but great for peaceful stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 janv. 2020 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you, we hope to see you again in your next travels! We continue to strive to provide better services and it is through your feedback that we can learn more on opportunities to make our services much better. Thank you and safe travels!