Note fondée sur 85 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
82 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 juin 2022 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 juin 2022 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Disappointing

Publié le 19 mai 2022 sur Hotels
No alternative provided forcovid- canceled breakfast. Experienced excuses and a litany of reasons why they would charge after the visit. Less than gracious.
4 sur 5
par un voyageur

Liked Rodeway. Always pleased with our stay.

Publié le 4 mai 2022 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Very Clean

Publié le 15 mars 2022 sur Hotels
Bed was very saggy in the middle , Hard to close doors and key cards need some attention. The one in the hall way would not work. The door to the outside had to really pull it shut. I really like how you can enter the room from the parking lot or from the corridor. Makes it very handy with luggage.. Very clean overall .. no pests ..
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2022 sur Expedia
The facilities were clean and staff really friendly and helpful.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 févr. 2022 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 janv. 2022 sur Hotels
This is a good hotel. Getting a little dated, but is always clean and friendly stFf
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 janv. 2022 sur Expedia
A continental breakfast was advertised on Expedia. Due to the increase in COVID, no breakfast is being offered. Nice coffee shop in town named Scrapes.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 août 2021 sur Expedia
No restaurant choices, very limited