Note fondée sur 85 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 16 juin 2022 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 1 juin 2022 sur Expedia
par un voyageur
Disappointing
Publié le 19 mai 2022 sur HotelsNo alternative provided forcovid- canceled breakfast. Experienced excuses and a litany of reasons why they would charge after the visit. Less than gracious.
par un voyageur
Liked Rodeway. Always pleased with our stay.
Publié le 4 mai 2022 sur Hotelspar un voyageur
Very Clean
Publié le 15 mars 2022 sur HotelsBed was very saggy in the middle , Hard to close doors and key cards need some attention. The one in the hall way would not work. The door to the outside had to really pull it shut.
I really like how you can enter the room from the parking lot or from the corridor. Makes it very handy with luggage..
Very clean overall .. no pests ..
par un voyageur
Publié le 19 févr. 2022 sur Expedia
The facilities were clean and staff really friendly and helpful.
par un voyageur
Publié le 17 févr. 2022 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 24 janv. 2022 sur Hotels
This is a good hotel. Getting a little dated, but is always clean and friendly stFf
par un voyageur
Publié le 14 janv. 2022 sur Expedia
A continental breakfast was advertised on Expedia. Due to the increase in COVID, no breakfast is being offered. Nice coffee shop in town named Scrapes.
par un voyageur
Publié le 30 août 2021 sur Expedia
No restaurant choices, very limited