Note fondée sur 944 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
86 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par michel

Bon hôtel pour une étape

Publié le 21 juill. 2015 sur Hotels
Bon hôtel,où nous avons passé une très bonne nuit.Bon accueil,piscine propre. Bon petit déjeuner.voiture obligatoire et vue de la chambre sans intérêt mais calme.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2015 par Chelsea, Gestion de l’hôtel
Merci de prendre le temps d'évaluer et examiner nous à Hotels.com. Je heureux de lire que vous avez apprécié votre séjour chez nous. Vos commentaires ont été partagés avec l'ensemble du personnel et ils joindre à moi pour vous remercier pour vos aimables paroles. Nous espérons vous voir à nouveau sur votre prochain voyage à Las Cruces, Nouveau-Mexique. Votre Sincèrement, Chelsea Doyle Directeur Général Adjoint
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 nov. 2024
Sink stopped up. After they fixed it left the bathroom dirty and didn’t clean it afterwards. TV didn’t work with all the channels. Phone in the room didn’t work so had to walk back and forth to the front counter to explain the issues was. Could tell there were previous leaks in the bathroom. Ice machines were disgusting. Indoor pool wasn’t heated and was terribly cold.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Only one desk person up front. He needed help.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 août 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024 sur Expedia
We had a pleasant stay. I had informed them through the website and with two calls before our stay to confirm room type and reservation and let them know we would need the sofa bed, but when we arrived after a 12 hr drive and finally got the kids ready for bed at 11pm we were annoyed to find the sofa bed was not made up and there was not any bedding in the room, I had to go back down to the front desk to get them myself. I was pleasantly surprised at the free breakfast options, it included make-your-own waffles, scrambled or hard boiled eggs, sausage, biscuits and gravy, yogurts, cereals, fruits, and bakery items. Our room was clean except for the bathroom floor was really dirty. We kept getting little pebbles and what looked like mud in the bathroom and by the third day I finally realized it was the dirt in the grout coming up. I don't think they had swept or mopped that floor in a long time. We asked for housekeeping service the third day and unfortunately didn’t get it. We had the suite with 2 adults and 4 kids so our trash was full, we had a lot of dirty towels and a few pool towels and we were out of toilet paper. Overall though, I would stay again, it was adequate for the price.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Luisa Martinez’s- Operation Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey. We value your feedback and will be sharing it with our team! We hope you visit us again soon !
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Expedia
It Was a great stay
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 août 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 août 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Is was nice