Note fondée sur 865 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Super 👍

Publié le 31 août 2022 sur Hotels
Super hôtel ! Propre, petit déjeuner copieux et personnel très sympathique.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2022 par Aurora Trinidad, Gestion de l’hôtel
Hello Sylvia,Glad you enjoyed our breakfast and your stay. Thank you for your review.
5 sur 5
par un voyageur de MIDDLETOWN

Publié le 21 nov. 2024
Nice room with a comfortable king bed and roomy bathroom. Friendly front desk staff. Convenient overnight accommodations for a 15-20 minute drive to the airport the next morning.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Jason, Gestion de l’hôtel
Thank You for your response. We hope to see you again in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Jason, Gestion de l’hôtel
Thank You for your response. We hope to see you again in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Dog friendly
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Jason, Gestion de l’hôtel
Thank You for your response. We hope to see you again in the future.
1 sur 5
par un voyageur

Avoid/ rude and disorganized

Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Worst hotel I ever stayed in got woken up by a prank phone call hung that up and the front desk person pounded on my door accusing me of being the prank caller cuz he heard me talking Would have left right then but my kids were sleeping in another room Also upon check in took almost 30 min cuz they couldn’t find our reservation and I had to wait for them to call Hotels.com even though I gave them all the info necessary and showed them the reservation on my phone
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par BWT, Gestion de l’hôtel
Dear Maryann, Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay. We sincerely apologize for the issues you encountered and appreciate you bringing them to our attention.Please rest assured that your comments will be used to coach and train our team to enhance our guest experience and improve our servicesThank you once again for your valuable feedback.Sincerely,The Best Western Team Thank you Sincerely Best Western Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Breakfast is good they have variety were to choose from. The only kinda bad thing is that fast food and restaurants are a bit of a drive. But it’s a half way point to the strip and Hoover Dam.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Jason, Gestion de l’hôtel
Thank You for your response. We hope to see you again in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Parking could be better.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Aurora Trinidad, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to stay with us! Safe travels.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
The only problem we had were the key cards not working. They needed reprogramming.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Aurora Trinidad, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback and for letting us know about the issue with the key cards. We apologize for the inconvenience this caused. We are addressing this with our team to ensure it doesn't happen again. We appreciate your patience and hope to have the opportunity to provide a seamless experience during your next stay
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Aurora Trinidad, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to stay with us! We’re delighted to hear that you enjoyed your time here. We look forward to welcoming you back in the future!