Note fondée sur 1 121 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
4,4 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mai 2024 par Nick G., Gestion de l’hôtel
Hi Sabine,Thanks for your feedback and for taking the time to leave us a rating. Your input is very valuable to us, and we're glad to see that you had a great experience during your recent visit.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 sept. 2023 sur Expedia
Bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2023 par Nick G., Gestion de l’hôtel
Hi Maryssa,We appreciate you taking the time to share your rating, and we hope to welcome you back in the future for a five-star experience.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 mai 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mai 2023 par Nick G., Gestion de l’hôtel
Hi Martine,We appreciate you taking the time to provide positive feedback from your recent visit and we're already looking forward to your next trip!
4 sur 5
par un voyageur

Bon rapport qualité prix mais éloigné de tout

Publié le 28 juin 2022 sur Hotels
On est resté une seule nuit. Établissement dans une zone qui ressemble a une zone industrielle et assez éloignée du strip et des animations. Ca sent fort la cigarette dans le casino. Chambre gelée quand on est arrivé et clim difficile a régler. Bonne literie et chambre propre. Bon rapport qualité prix mais bien pour du passage
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juill. 2022 par Chris J, Gestion de l’hôtel
Notre objectif est de vous offrir une excellente expérience client, donc tout commentaire est très apprécié. Merci d'avoir pris le temps d'évaluer notre propriété!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Nick G., Gestion de l’hôtel
Hi Christopher,Thanks for your feedback and for taking the time to leave us a rating. Your input is very valuable to us, and we're glad to see that you had a great experience during your recent visit.
4 sur 5
par un voyageur

Rooms are not very cold

Publié le 5 août 2024 sur Hotels
It's an old hotel that they're trying to put a facelift on... air conditioning was semi cool.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Nick G., Gestion de l’hôtel
Hi Christopher,Thanks for your feedback and for taking the time to leave us a rating. Your input is very valuable to us, and we're glad to see that you had a great experience during your recent visit.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Nick G., Gestion de l’hôtel
Hi Marcial,We're thrilled to hear you enjoyed your visit to our property, and we hope to welcome you back again soon for another five-star experience.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
I booked for two Queen size beds and was provided with two Double size beds. That wasn’t appreciated by me. I felt that I was provided a lesser value room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Nick G., Gestion de l’hôtel
Hi Jorge,We appreciate you taking the time to provide a rating. Please reach out to us through our official property website so that we can learn from your experience and resolve any issues you may have had with our service.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juill. 2024 sur Expedia
Quiet
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2024 par Cannery Hotel & Casino, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your great experience, Erica! We look forward to welcoming you back soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
I liked that it was quiet and the staff very friendly
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2024 par Cannery Hotel & Casino, Gestion de l’hôtel
We're so grateful for your wonderful feedback, Juana! Your support means the world to us, and we can't wait to welcome you back with top-notch service.