Note fondée sur 911 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,9 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 mai 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2022 sur Expedia
C’était bien en général , très propre et classe , la communication doit être clair sinon vous vous retrouverez avec des charges supplémentaires. Le mini bar de la chambre est muni de sensor de poid , donc si vous retirez des trucs de l’intérieur pour mettre autre chose vous allez avoir la même surprise que nous 😅 . L’hôtel n’est pas à coter des grands Casino ou centre commerciaux ( ceasar palace, paris et bellagio, la course en Uber tourne autour de 15$ ( 2022 ) à pied on parle de 30 à 45 minute sous Le Soleil brûlant du désert ( c’est bien d’y penser ) , Il y a un stationnement à l’arrière , pas besoin de payer pour le valet parking ! Overall c’était parfait comme hôtel malgré la distance et la vue sur l’aéroport .
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 mai 2022 sur Expedia
Beaucoup trop cher pour ce que c'est ...service moyen , attente plus de 20mn pour le petit dejeuner, le moindre service coute 5 fois le prix normal.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juin 2022 par Four Seasons Hotel Las Vegas, Gestion de l’hôtel
Bonjour Sylvain, Veuillez m'excuser de répondre en anglais. Thank you for your feedback regarding your recent stay. My sincere apologies for having fallen short in providing the Four Seasons standards of service our guests should expect to receive. I would be appreciative of the opportunity to hear more about your visit and to address your concerns, particularly regarding your dining experience. Please send a message at your convenience through Expedia to my attention and I will respond to you directly. Merci beaucoup pour votre temps. Sincerely, Lanikai Lindsey Director of Food & Beverage Four Seasons Hotel Las Vegas
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 oct. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2019 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your 5-star review. We hope to welcome you back in the near future.
5 sur 5
par un voyageur

Le calme à Vegas.

Publié le 17 août 2019 sur Hotels
Grand luxe, chambre magnifique.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2019 par General Manager, Gestion de l’hôtel
We are grateful for your wonderful review and kind compliments. We hope you will be back for your next visit soon.
5 sur 5
par un voyageur

Clean Comfortable and GREAT Service

Publié le 7 août 2024 sur Hotels
AMAZING place to stay. The service was wonderful, the rooms felt very clean and the pool was relaxing and serene. It's a great escape in the chaos of Vegas. We prefer to stay here with such a close proximity (connected) to the Mandalay Bay. It's an amazing property in an amazing location! Vegas Baby!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Four Seasons Hotel Las Vegas, Gestion de l’hôtel
Misty, we are delighted to hear that your stay with us provided a tranquil retreat amidst the vibrancy of Las Vegas. Our team takes great pride in delivering impeccable service and maintaining a serene atmosphere for our guests. We look forward to welcoming you back for another extraordinary experience at Four Seasons Hotel Las Vegas.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 août 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Love that it’s not a casino but easily can access the casino
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Four Seasons Hotel Las Vegas, Gestion de l’hôtel
LaNitra, we are delighted to hear that you appreciated the tranquil ambiance of our non-gaming environment while still enjoying convenient access to the nearby casino. Your kind words reaffirm our commitment to providing a serene and luxurious haven amidst the vibrant energy of the Strip. We look forward to welcoming you back for another exceptional stay at Four Seasons Hotel Las Vegas.
5 sur 5
par un voyageur de Chadds Ford

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 août 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
We love EVERYTHING ABOUT FOUR SEASONS! We especially like Syreeta in the kitchen. We told her about our wedding and she remembered and made the day special with a little note! The champagne the manager gave at the front desk was AMAZING! Everything was lovely
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Four Seasons Hotel Las Vegas, Gestion de l’hôtel
Keshia, we are thrilled to hear that your stay with us was memorable, especially on such a special occasion. Syreeta and our entire team take great pride in making our guests feel truly cherished and we are pleased that it made your experience exceptional. We look forward to welcoming you back for many more wonderful experiences at Four Seasons Hotel Las Vegas.