Note fondée sur 933 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juill. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juill. 2019 par Karen , Gestion de l’hôtel
Thank you for the wonderful scores. We appreciate it!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juill. 2019 sur Hotels
Chambre très bien. Personnels très aimables surtout ERIC formidable. Petit déjeuner top le meilleur du séjour.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juill. 2019 par Karen , Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the wonderful scores and your feedback! We appreciate it. We do not have an Eric, but we do have a Rick and I will share your compliment with him.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juill. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juill. 2019 par Karen , Gestion de l’hôtel
Thank you for the wonderful scores! We appreciate it.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juill. 2019 sur Hotels
Parfait
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2019 par Karen , Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the wonderful scores and feedback. We appreciate it.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mai 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mai 2019 par Karen , Gestion de l’hôtel
Thank you for the scores feedback. We appreciate it.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Expedia
It's an affordable and friendly hotel. Not walkable. The room is large and very clean. My only regret is that the road noise and the A/C noise are loud.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Nadine. , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at Hampton Inn. As a valued guest your feedback is important to us as we always strive to provide service that brings a smile to our guests. We hope you consider staying with us in the future. The issues you have mentioned will be addressed.
3 sur 5
par un voyageur

Nice play to stay, but bed bugs

Publié le 1 août 2024 sur Hotels
It was nice in every way except there were bed bugs. Woke up with multiple bites the first morning and had to request a new room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Nadine. , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at Hampton Inn. Your feedback is important to us as we always aim to provide service that brings a smile to our guests. We have followed up with the complaint about bed bugs, but we didn't find anything in the room. I hope you consider staying with us in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Very clean and friendly staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Nadine. , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at Hampton Inn. We look forward to welcoming you back.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
Was a lot of traffic noise but otherwise perfect place to get away in vegas and not deal with the strip traffic
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Nadine. , Gestion de l’hôtel
Thank you for your excellent feedback, we look forward to welcoming you back.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Nadine. , Gestion de l’hôtel
Excellent scores, thank you!