Note fondée sur 9 872 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
4,0 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 août 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
Proximité. Très belle hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par John, Gestion de l’hôtel
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve any challenges you may have faced to make your next stay with us even better. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
Très bien en général Je le recommande
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Michelle, Gestion de l’hôtel
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juill. 2024 sur Expedia
Tres déçu j’avais réserver une chambre deluxe avec un grand lit J’ai eu une chambre pas de frigidaire avec vue sur la tuyauterie au bout du corridor
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2024 par ALM, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to let us know of your experience with us. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juill. 2024 par Michelle, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to let us know of your experience with us. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2024 par Kimberly, Gestion de l’hôtel
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 juill. 2024 sur Expedia
Ok
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juill. 2024 par Ruby, Gestion de l’hôtel
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juin 2024 par ALM, Gestion de l’hôtel
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve any challenges you may have faced to make your next stay with us even better. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juin 2024 sur Expedia
Rooms are modern and clean. But, there is no fridge or coffee machine in the room. The pool area is small and individual chairs are limited.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juin 2024 par Kimberly, Gestion de l’hôtel
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juin 2024 sur Expedia
Nice-lace
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juin 2024 par Christina Banks , Gestion de l’hôtel
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!