Note fondée sur 1 243 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
Las Vegas
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par dsegura, Gestion de l’hôtel
Thank you for reviewing your stay with us! Sincerely, DSegura General Manager
par un voyageur
super bien
Publié le 29 avr. 2024 sur Hotelstrès bien et calme , déjeuner très bien et accueil
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 avr. 2024 par dsegura, Gestion de l’hôtel
Thank you for reviewing your stay with us! Sincerely, DSegura General Manager
par un voyageur
Publié le 10 mars 2024 sur Expedia
Room was not cleaned. Hôtel needs to be upgraded.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mars 2024 par dsegura, Gestion de l’hôtel
I am sorry to hear that your experience was anything less than perfect. We strive to give the best customer service to every guest. It seems that we fell short during your stay, and I apologize for that. I have used your comments as an opportunity to review our service standards with staff. Your feedback is very much appreciated. Sincerely, DSegura General Manager
par un voyageur
Parfait
Publié le 16 oct. 2022 sur HotelsHotel bien placé un peu à l ecart du tumulte. Petit déjeuner complet et accueil super agreable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2022 par dsegura, Gestion de l’hôtel
Wow, five stars! Your kind comments are very much appreciated. Thank you again for your terrific recommendation. Please come back soon! Sincerely, DSegura Assistant General Manager
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024
par un voyageur de SPARKS
Publié le 7 sept. 2024
could use some upgrading but otherwise good place to stay in good neighborhood.
par un voyageur
Publié le 2 sept. 2024
The room was clean but the public areas were not. There were a lot of broken things- hot tub, juice machine, exercise equipment, etc. The doors leading outside and in were supposed to be locked 24hrs but they never were locked. The staff though was very nice and very helpful.
par un voyageur
Roach motel
Publié le 10 août 2024 sur HotelsThere was 3 dead roaches on the floor when I got up in the morningz
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par dsegura, Gestion de l’hôtel
I am sorry to hear that your experience was anything less than perfect. We strive to give the best customer service to every guest. It seems that we fell short during your stay, and I apologize for that. I have used your comments as an opportunity to review our service standards with staff. Your feedback is very much appreciated. Sincerely, DSegura General Manager
par un voyageur
Publié le 8 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par dsegura, Gestion de l’hôtel
Thank you for reviewing your stay with us! Sincerely, DSegura General Manager
par un voyageur
Publié le 8 août 2024 sur Expedia