Note fondée sur 766 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
90 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2024 sur Expedia
excellent mais le service de nettoyage de chambre n'était pas inclus
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2024 par Alex, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feed back!
3 sur 5
par un voyageur de St Ferreol Les Neiges

Publié le 8 sept. 2023 sur Expedia
A little away from the strip so more quite and a kitchen which is a must if you don't want to be in restaurants all the time. The condo I rented was by a private owner, so it was not very clean and there was no dish cloths or cleaning products available. I sent an e-mail to them and they never answered.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2023 par Alex, Gestion de l’hôtel
We apologize for the inconvenience you've experienced during your stay as the Palms Place Housekeeping team takes care of their suite but rest assured that all complaints will be escalated to the Management for the benefit of the next guest and looking forward to hosting you on your future stays.
2 sur 5
par un voyageur

Pas un hôtel et malpropre

Publié le 25 janv. 2017 sur Expedia
Pour : La vue
Contre : Soyez-plus clair dans le type de location faite........un hôtel ou un particulier, ce n'est pas la même chose. Fausse représentation.
Le "condo hôtel"appartient à une chaine priver et non au Palms comme indiqué sur notre réservation. Donc aucun service du Palms, ménage de la chambre, pleins de trucs non fonctionnels dans la chambre. Le frais surprise de "property fees" reçu à la fin de la réservation de 158$$ devient plus clair et inutile quand aucun service nous a été offert par eux. On a souvent bien louer sur expédia mais la c'est la première fois que nous sommes autant déçu. Le Palms nous a même dit que nous n'avions qu'à ne pas louer sur un site web bidon. La réceptionniste s'obstinait avec nous que nous étions propriétaire de ce condo et nous disait de ne pas s'adresser à eux et nous débrouiller avec notre cafetière briser???? WOW
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2017 par Nina, Gestion de l’hôtel
Bonjour, Nous espérons néanmoins que cela vous aidera dans vos recherches. Original en anglais Language Weaver Notez cette traduction: Merci pour votre évaluation Mauvaise Bonne Nous n'avons pas de contrôle sur la façon dont Expedia et leurs partenaires commercialisent nos condos. Nous comprenons qu'il peut être un inconvénient et trompeur que les propriétaires privés que nos clients ne peuvent pas utiliser les équipements de l'hôtel. Nous espérons néanmoins que cela vous aidera dans vos recherches. Original en anglais Language Weaver Notez cette traduction: Merci pour votre évaluation Mauvaise Bonne
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Hotels
Amazing
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Strip View Suites, Gestion de l’hôtel
We appreciate your feedback. Thank you for choosing to stay with StripViewSuites. We would love to host you once again in the near future
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
I enjoyed the balcony with great views. The water temp was excellent and dis not lose it's hotness when jacuzzi was ran. Utilizing the in room fridge/freezer was convenient for extra drinks. Room service responded in a timely manner.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Strip View Suites, Gestion de l’hôtel
Thank you for your wonderful feedback! We're delighted to hear you enjoyed your stay! We look forward to welcoming you back!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Strip View Suites, Gestion de l’hôtel
We appreciate your feedback. Thank you for choosing to stay with StripViewSuites. We would love to host you once again in the near future.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Expedia
My experience wasn’t as pleasant as i would have liked it to be. 1. Elevators sound like they are about to break. 2 not once was I informed that there was no room service. Had to use the same towels the entire weekend. 3. There wasn’t any toilet paper and I had to pay 3 extra dollars for toilet paper!!! 4. Bathtub turned on by itself in 2 different occasions at 4 in the morning. Would like some sort of refund… definitely never staying at this hotel again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par CM, Gestion de l’hôtel
We value your feedback and apologize for any inconvenience during your stay. Please be advised that the property has their own housekeeping team. Additional fees may apply for extra items. We appreciate your understanding and hope you enjoyed the other aspects of your stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
It was a great room with a very nice view of the strip. The pool was very nice and felt private. Loved everything about it
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Strip View Suites, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your feedback! We would love to host you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par StripViewSuites, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your feedback with us. We would love to host you again on your next visit to Las Vegas!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
I had called to see if I could do an early check in and was told no because they had to clean the room and inspect it. When we get into the suite it was dirty. The room had not been dusted and the floors had not been cleaned from the previous guest. The walls had marks on them and the bathroom didn’t have shampoo or body wash. The outlets in one of the bathrooms didn’t work and the bedding for the pull out bed was missing. When we called for extra towels we were informed that there would be an extra charge. This is a timeshare and not managed by the hotel, eventually the hotel sent housekeeping to clean the room at the request of the property management team while we were there. We made the best of our trip but I was not happy with this booking.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Strip View Suites, Gestion de l’hôtel
We appreciate your feedback.We sincerely apologize for your inconvenience during your stay and thank you for taking the time to share this with us. Please reach out to us directly at info@stripviewsuites.com as we would love the opportunity to provide you with a better experience.