Note fondée sur 3 280 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 24 août 2024 sur Expedia
Really enjoyed our stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Dawn R, Gestion de l’hôtel
Hi Mathieu,We are thrilled to hear that you really enjoyed your stay.Thank you for sharing your experience with other travelers.We hope to welcome you back soon!
par un voyageur
Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
Nous recommandons cet hôtel, beau complexe, facilité d'accès grâce au Monorail et sa station. parking gratuit.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par Social Media Support , Gestion de l’hôtel
Hi Nicolas, Thank you for your wonderful review! We're happy to hear that you enjoyed your time at our resort and that our staff made a positive impact on your stay. We hope to welcome you back soon!Best regards,Social Media Support
par un voyageur
Publié le 6 juill. 2024 sur Expedia
Everything was great like usual.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par Social Media Support , Gestion de l’hôtel
Hi Eric, Thank you for your glowing review! It's wonderful to hear that you had an enjoyable stay. We appreciate your feedback and look forward to welcoming you back for another great experience.Best regards,Social Media Support
par un voyageur
Publié le 1 juill. 2024 sur Expedia
Très bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par Social Media Support, Gestion de l’hôtel
Hi Helene, We're so glad you enjoyed your stay! Thank you for your kind words and high rating. We strive to provide the best experience for our guests, and it's wonderful to know we succeeded. We look forward to your next visit!Best regards,Social Media Support
par un voyageur
Publié le 10 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 avr. 2024 par Social media support, Gestion de l’hôtel
Hi Alexis, Thank you for taking the time to rate your visit. We would have loved to know more as we genuinely care about our guests' experience. We hope we will get the chance to make your next stay much better. Kind regards,Social media support
par un voyageur
Publié le 25 févr. 2024 sur Expedia
La piscine est hors service lors de octobre à avril. Décevant puisqu’on ne nous en avait pas informé lors de la réservation.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Social Media Support, Gestion de l’hôtel
Hi Patrick,We’re sorry to hear that the pool closure affected your stay and that this information wasn’t communicated to you during booking. We understand how disappointing that must have been, especially if you were looking forward to using it. We appreciate your feedback and will work on ensuring guests are better informed in the future. We hope you’ll consider giving us another chance to provide a better experience.Kind Regards, Social Media Support
par un voyageur
Publié le 15 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 janv. 2024 par Social Media Support , Gestion de l’hôtel
Hi Katharina, Thank you for taking the time to rate the Westgate Las Vegas Resort and Casino. We regret to see that you had a less than exceptional stay, while we don’t know the reason why, we hope you give us another chance to provide you with an experience that exceeds all your expectations.Best Wishes,Social Media Support
par un voyageur
Publié le 18 oct. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 nov. 2023 par Social Media Support , Gestion de l’hôtel
Hi Stephane, Thank you for the feedback on the Westgate Las Vegas Resort and Casino. We regret to learn that you did not fully enjoy your experience. It is our hope that you will allow us the honor of hosting a more excellent stay in the future.Best Wishes,Social Media Support
par un voyageur
Publié le 4 oct. 2023 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 31 mai 2023 sur Expedia
Old and need to be refresh
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mai 2023 par Social Media Support , Gestion de l’hôtel
Good Morning Jean,Thank you for taking the time to rate Westgate Las Vegas Resort & Casino. Your satisfaction is essential to us, and we aim to do all we can to ensure it. We aim to exceed your expectations, and we hope you will revisit us soon. Best Regards,