Note fondée sur 937 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Décevant
Publié le 17 sept. 2023 sur HotelsSéjour d’une nuit à Albany.
La base d’un lit était complètement cassé. Le lit était donc très instable. Lorsqu’on a avisé la réception, ils nous ont dit qu’ils ne pouvaient rien faire.
La cafetière dans la chambre n’avait pas été nettoyée, elle était remplie d’une eau visqueuse.
Le déjeuner était bon mais il manquait plusieurs éléments. Les plats n’étaient pas remplis fréquemment.
L’ensemble de l’hôtel n’était pas propre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Julie,We are always striving to improve our offerings and that is why your input is so important. Thank you for sharing your feedback pertaining to your experience at our hotel. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.
par un voyageur
Publié le 10 sept. 2023 sur Expedia
très bien dans l`ensemble
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello mario,Thank you for sharing your experience. We truly appreciate the insight regarding our hotel. We strive to do our very best with accommodating each and every one of our guests. We hope to see you again soon and to impress you with our continued improvements.
par un voyageur
Publié le 30 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Julien,From all of us, thank you for the fantastic rating! It was an honor to have you as a guest. Please choose us again on your next visit to the area.
par un voyageur
Publié le 22 juill. 2023 sur Expedia
Rooms were ready only 4 hours after check in time. The first two rooms they gave us access to still had guests inside. They never apologized for the situation. The other two suites they gave us were dirty. Dirty floors, dog hair on couch and bed, dirty sink. We took a room for 4, with a king bed and a sofa bed. On opening the sofa bed, not only were there no sheets, but the mattress was very dirty. We decided to use our inflatable mattress. I don't even understand that this hotel is still in business. Pitiful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2023 par La Quinta Inn & Suites by Wyndham Latham, Gestion de l’hôtel
Dear Maxime, We apologize for the inconveniences you experienced during your stay. We take your feedback seriously and will address these issues to improve our services. Your satisfaction is important to us, and we hope you'll consider giving us another chance in the future and we really mean it.
par un voyageur
Publié le 9 juill. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juill. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Marie-Claude,Thank you for taking the time to give us your feedback, we thank you for your insights regarding your experience. Your ratings are appreciated, and we hope to have you back again during your next visit to the area.
par un voyageur
Publié le 2 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juill. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Edouard,We appreciate your valued business and would love the opportunity to host your next stay. Thank you for your rating.
par un voyageur
Publié le 17 avr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 avr. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Bruno,We appreciate your time in sharing your feedback. We continuously strive to give our valued guests a wonderful experience and hope to provide you with that on your next stay.
par un voyageur
Acceptable
Publié le 2 mars 2023 sur HotelsAcceptable , le prix reste un peu élevé par rapport la qualité de l’hotel .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2023 par Nickie, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn & Suites by Wyndham Latham Albany Airport. It is always a pleasure to receive positive feedback.
par un voyageur
Publié le 13 févr. 2023 sur Hotels
Le bain et la couette de lit n’étaient pas propres.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 févr. 2023 par Nickie, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn & Suites by Wyndham Latham Albany Airport. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at La Quinta Inns & Suites, we continuously strive to exceed your expectations. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.
par un voyageur
Publié le 6 févr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 févr. 2023 par Nickie, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn & Suites by Wyndham Latham Albany Airport. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at La Quinta Inns & Suites, we continuously strive to exceed your expectations. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.