Note fondée sur 2 041 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
3,8 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
Hôtel avec potentiel, mais vieillissant. Propre. Piscine et son cadre très agréable. Un ascenseur en panne. Restaurant bumpa Gump sympa et personnel du restaurant souriant. Pour une étape d une nuit, ça va.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We greatly appreciate the score provided! Thank you for choosing to stay with us!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Hotels
L'ascenseur était en panne du coup nous devions prendre l'ascenseur de service et faire un double trajet jusqu'à notre chambre. Vue sur le parking aérien pas terrible... La piscine est tres petite et peu profonde et le bar de la piscine fermé.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you for the feedback! On behalf of the management team, we are sorry to hear that your stay was less than satisfactory. We apologize for the failure that was experienced with our facility. We sincerely apologize for falling short of not only meeting your expectations, but ours as well. Rest assured, the feedback provided will be addressed as we consistently attempt to deliver upon guest expectations.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juin 2024 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We greatly appreciate the score provided! Thank you for choosing to stay with us!
2 sur 5
par un voyageur

Old and noisy

Publié le 28 févr. 2024 sur Hotels
It could have been a good stay if the neighbour had switched off the tv earlier. The walls are very thin. The property is old but well maintained except the elevators.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 févr. 2024 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you for the feedback! On behalf of the management team, we are sorry to hear that your stay was less than satisfactory. We apologize for the failure that was experienced with our facility. We sincerely apologize for falling short of not only meeting your expectations, but ours as well. Rest assured, the feedback provided will be addressed as we consistently attempt to deliver upon guest expectations.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2023 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We greatly appreciate the score provided! Thank you for choosing to stay with us!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2023 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
So sorry to hear that your stay was anything less than perfect, what could we have done to improve your experience?
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juill. 2023 par Treka Townsend, Gestion de l’hôtel
Name: GaelaneDate: 07/07/23Please accept our sincere apologies for the unfortunate time you encountered while on your recent visit to the Golden Nugget Laughlin. I would like you to know that we view guest comments as an integral part of our business and take them very seriously. We understand that you have choices, and you choose the Golden Nugget Laughlin for your stay. Unfortunately, we did not feel that we were able to provide you with the best possible guest experience.We value your patronage and if you choose to visit us again, we hope to provide you with a better experience at the Golden Nugget Laughlin. Should you have any questions regarding the above matter, please do not hesitate to contact my office.Sincerely,GOLDEN NUGGET LAUGHLINTreka TownsendTreka TownsendHotel Operations Administrative Assistant
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 févr. 2023 sur Expedia
Endroit super par contre hotel un peu vieillissant
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 oct. 2022 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 sept. 2022 sur Expedia