Note fondée sur 921 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
83 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Tranquille et douillet

Publié le 16 juill. 2024 sur Hotels
Très bien situé pour la tranquillité et l’accès à certains commerces. C’est propre et le lit confortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2024 par Barbie, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to let us know about your experience with us. We appreciate your business and hope to see you again soon.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 mai 2023 sur Expedia
Les services sont très désagréables
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mai 2023 par Nicole, Gestion de l’hôtel
Thank you for the comments regarding your recent stay with us. We are sorry that we were unable to meet your expectations during your stay. Guest satisfaction is something we strive for every day and your feedback is very much appreciated. Please know we use all feedback, both positive and constructive when reviewing the services and accommodations we provide to our guests. If we can be of further assistance, please don't hesitate to let us know.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Barbie, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to let us know about your experience with us. We appreciate your business and hope to see you again soon.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Hotels
Staff great, some areas are a bit worn looking. The bathroom had mold and some reddish pink substance on the ceiling. It appeased someone had cleaned the red areas but it maybe stained.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Barbie, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to let us know about your experience with us. We will look into the issues you have addressed and fix what needs to be fixed.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 août 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par Barbie, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to let us know about you stay with us. We apologize that your stay was unsatisfactory. We hope you will come stay with us again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par Barbie, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to let us know about your experience with us. We appreciate your business and hope to see you again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juill. 2024 sur Expedia
Rated cleanliness lower because there was 2-inches of water in the tub that house cleaning missed. I’ve never had that in 50 years of traveling. Otherwise a good place. I have stated here several as l times over the past 13 years. Will likely defy again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par Barbie, Gestion de l’hôtel
Thank you for letting us know about your stay with us. We apologize for the inconvenience of the tub. I will address this issue with housekeeping. We hope to see you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Barbie, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to let us know about your experience with us. We appreciate your business and hope to see you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juill. 2024 sur Expedia
Great place. Stay with confidence.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juill. 2024 par Barbie, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to let us know about your experience with us. We appreciate your business and hope to see you again soon.