Note fondée sur 149 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
78 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 mai 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juin 2022 par Regina Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear guest, We are sincerely delighted to read that your stay was up to your expectations, it was a pleasure to welcome you to the Hotel Regina. We would like to thank you very much for your positive feedback, which we will be sure to share with the entire team, who are delighted by your congratulations. We look forward to welcoming you again in the heart of the Swiss Alps in the near future and in this perspective we send you our best regards, The entire Regina team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 févr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 févr. 2022 par Eric Nass / Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Guten Tag Herzlichen Dank für Ihre feedback Mit Freundlichen Grüssen
5 sur 5
par un voyageur

Féérique !

Publié le 30 août 2021 sur Hotels
Voyage en amoureux. Arrivée à Wengen par le train (toutes les 30min). L'hôtel avait préparé (sur demande) une chambre spacieuse romantique avec une vue magnifique. Accueil chaleureux avec une petite collation à l'arrivée. Les propriétaires sont l'âme de l'hôtel. Très agréable, à l'écoute. Restaurant Meyer's parfait, cela fait bien longtemps que nous n'avons pas fait de voyage culinaire de la sorte. Les gastro français ont du souci à se faire. Petits plus, cadeau offert par la propriétaire en fin de repas, puis le lendemain au départ pour le trajet retour. Sans hésitations, nous y retournerons.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 juin 2021 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 mars 2020 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 oct. 2019 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 oct. 2024 par Pauline, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you so much for the perfect 10/10 review! We hope to welcome you back again soon for more unforgettable moments in the heart of the Alps!Kindest regards, The Hotel Regina Team
5 sur 5
par un voyageur de Honolulu

Publié le 9 oct. 2024 sur Expedia
Beautiful view with balcony. Room was not large but made up for it with view and cleanliness. Staff are nice and dinner in restaurant was good.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 oct. 2024 par Geranne, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your kind feedback! We’re delighted to hear that you enjoyed the beautiful view from your balcony and appreciated the cleanliness of your room. While the space may not have been large, we’re glad the stunning scenery and comfort made up for it. It’s wonderful to know that our staff and restaurant also contributed to your pleasant experience. We truly appreciate your stay and look forward to welcoming you back for another lovely visit!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 oct. 2024 sur Expedia
An absolute beauty, the rooms are quaint, the restaurant and grounds were stunning, the view in every direction was incredible Food at the restaurant was tip top
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2024 par Pauline, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you so much for your fantastic review! We’re thrilled to hear that you had such a wonderful stay with us and that you enjoyed the beauty of the rooms, the stunning grounds, and the incredible views. It’s also great to know that you loved the food at our restaurant — we take pride in offering the best dining experience for our guests.Your kind words mean a lot to our team, and we can’t wait to welcome you back for another exceptional stay!Kind regards,The Hotel Regina Team
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 oct. 2024 sur Expedia
Great location but rooms really need to be updated
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par Pauline, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for your review. We appreciate your feedback regarding your recent stay.We're glad to hear that you enjoyed our great location. However, we regret to learn that the condition of the rooms did not meet your expectations. Please know that we take guest feedback seriously and are actively working on updates and improvements to enhance our accommodations.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a more satisfying experience.Best regards,The Hotel Regina Team