Note fondée sur 117 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 4 août 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2019 par Mohan, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your valuable review. pleas come again
par un voyageur de Carcassonne
Hôtel isolé avec très bonne cuisine indienne.
Publié le 15 juin 2018 sur HotelsBungalow propre avec très grande chambre , jacuzzi et wifi haut débit compris . Cuisine indienne exellente , bon rapport qualité/ prix. Petit déjeuner compris très correct. Le seul problème plage en travaux et rien pour visiter aux alentours , heureusement il y a une belle piscine.
par un voyageur
Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Mohan, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your review Please come again
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
The staff are so friendly and helpful. Room is spacious and clean.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Mohan, Gestion de l’hôtel
Thank you very much
par un voyageur
Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 16 juill. 2024 sur Expedia
Very poor service, room was dirty, PowerPoints didn't work, doors didn't lock, left the extra bed outside of the room. Bed sheets had a stain, food looked disgusting. Would not recommend this place to anyone. They don't have wifi in the rooms which is crazy.
par un voyageur
Publié le 15 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 10 juill. 2024 sur Expedia
Good location
Terrible owner / service
They only want your money not your presence.
I wouldn’t recommend staying here - we slept here & the food was shocking. I told the supervisor and she ignored how we felt about the food.
Breakfast was terrible I have never been served such shocking food, no care, no love, the last day we didn’t even have a buffet breakfast.
I couldn’t believe it.
We ended up eating at First Landing the full 7 days of staying, and thank god we did, the service the food is what made out Fiji experience.
The boss needs to invest in the people of this land, they will bring the heart of your stay.
par un voyageur
Wouldn't go back
Publié le 3 juill. 2024 sur HotelsVery clean