Note fondée sur 489 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 sur 5
65 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2020 sur Hotels
Hotel ok en général, mais cartier peux favorable
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2018 par Sherry, Gestion de l’hôtel
thank you for your review. We hope you come again
1 sur 5
par patrick de MASCOUCHE

Dès beignes dès beignes voila les déjeuners

Publié le 24 août 2015 sur Hotels
Demander une chambre pour 5 c'était la plus proche du six flags , payer pour 5 sur hôtels.ca et rendu sur repayer $10.00 par jour pour le lit d'appoint, première chambre remit était habité à notre grande surprise et le déjeuner du matin DES BEIGNES Wow . Des beignes pour déjeuner le matin avec des enfant nous avons payer et déjeuner dans un Resto
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 déc. 2015 par sherry, Gestion de l’hôtel
Thank you for your response. We do have a get start breakfast with donuts, cereal, juice, milk and coffee. We do not offer hot breakfast because there is a diner on property.
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 août 2013 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2024 sur Hotels
Wi-fi codes are a problem. Must have a different one for each device. If it is lost from shut down doesn’t work again.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 sept. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
The facility was dirty and smelled. The carpet in the room smelled of cigarette smoke and we were not given enough towels. There was no hair dryer either.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Sergio, We appreciate you taking the time to provide us with your feedback. We regret that your experience with us did not meet your expectations. Please accept our sincere apologies for any inconvenience this may have caused. Your concerns are of utmost importance to us, and we are fully dedicated to addressing them in a timely manner. To gain a better understanding of the specific issues you encountered, we kindly request that you reach out to us. Thank you for bringing these matters to our attention, and we look forward to the possibility of resolving them. Natalie #team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
If you stay a few day you need to talk to desk to give towels or clean trash. No one coming to do that without tell them. Area safe , people work there nice.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Aldona, Wow, we are absolutely over the moon reading your incredible 5-star review! Knowing that you had such a wonderful experience while staying with us brings so much joy to our team. Your feedback truly means the world to us and only pushes us to work even harder. It is our mission to deliver top-notch service, and we are so happy to hear that it has not gone unnoticed. If you know of anyone who might be travelling in our area and needs a place to stay, please feel free to send them our way. Thank you once again for your generous words and for choosing Motel 6. We cannot wait to have the pleasure of serving you again soon! Natalie #team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Pamela,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Hi Bianca, Thank you for taking the time to share your experience with us. We appreciate your input and hope to provide a five-star experience for all our guests. If there is anything specific you feel we could improve upon, please do not hesitate to contact us.Kaur J. #team6