Note fondée sur 624 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Bon séjour
Publié le 7 avr. 2019 sur HotelsHotel très propre , personnel très gentil
par un voyageur
Publié le 21 avr. 2018 sur Hotels
Bon accueil. Confortable et tranquille, mais propreté déficiente dans la salle de bain.
par un voyageur de Laprairie, Québec
Une nuit au Confort Inn
Publié le 9 août 2011 sur Hotelschambre petite ( 2 lits doubles), air climatisé trop près d'un des 2 lits, air froid directement sur nous. Déjeuner continental assez bien. Beau petit pub dans centre d'achat situé à quelques pas de l'hotel nous a été référé par le commis de la réception de l'hotel, avons très bien mangé.
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Rene,We’re overjoyed to receive your 10-star rating! Your positive feedback about our hotel’s amenities and friendly staff truly makes our day. It’s our mission to ensure every guest has a memorable experience, and we’re thrilled to know we achieved that with you. Thank you for sharing your thoughts. We can’t wait to welcome you back for another wonderful stay in the near future!Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Benjamin,We appreciate your fantastic 10/10 rating! It’s wonderful to know you found everything from our rooms to our service exceptional. Your kind words are a testament to our team’s dedication to making each guest feel special. We can’t wait to have you back for another great experience!Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 11 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Linda,We are incredibly grateful for your amazing review! It’s fantastic to hear that you enjoyed your stay with us. Our team strives to provide outstanding service and create a welcoming environment, and your feedback reassures us we’re on the right track. Thank you for recognizing our efforts. We can’t wait to host you again and provide you with another unforgettable experience!Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 9 sept. 2024 sur Expedia
It was ok
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Sooriya,Thank you for your 4 out of 5 rating! We're glad to hear that your stay was okay, but we always aim for excellence. Your feedback is important to us, and we would love to know more about what could have made your experience even better. We appreciate your insights and hope to welcome you back for an improved stay in the future!Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 6 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Siew Mooi,We’re thrilled to read your fantastic review! Thank you for taking the time to share your experience. Our team is dedicated to ensuring every guest has a comfortable and enjoyable stay, and we’re delighted that we met your expectations. Your kind words motivate us to keep improving. We can’t wait to welcome you back for another perfect getaway filled with great memories!Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 3 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Joanniffer,A perfect stars—thank you so much! We’re thrilled that your stay exceeded expectations. Our team strives to deliver outstanding service and memorable experiences, and we’re delighted to know that you enjoyed every moment with us. Your glowing review inspires us to keep providing top-tier hospitality. We can’t wait to welcome you back and make your next visit just as special. Thank you for choosing to stay with us!Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia
It’s really clean and open space
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Ramesh,Thank you for your positive feedback! We’re delighted to hear that you found our hotel clean and enjoyed the open space. Our team works hard to maintain a welcoming environment, and your kind words are greatly appreciated. We look forward to welcoming you back for another great stay!Sincerely, Hotel Manager