Note fondée sur 923 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Arlington
Publié le 29 déc. 2024
Good
par un voyageur
Publié le 17 déc. 2024
par un voyageur
Publié le 5 oct. 2024 sur Expedia
Hampton refused to refund one of a two night stay. Ft Sill imposed a lock down and our marine was unable to leave base which left us nothing to do for two days but sit on the base. We checked out early before the second night stay. So they were able to rent the room out again. Hampton could have been a little more accomodating for our military families.
par un voyageur
Publié le 1 oct. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 30 sept. 2024 sur Hotels
AC is loud, even when shut off. Only scarce breakfast because employee did not show up in the morning. Took long to get replacement in. No information or apology from receptionist or manager also not on checking out.
par un voyageur
Publié le 29 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 29 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 28 sept. 2024 sur Expedia
Excellent property..will visit again when in the area
par un voyageur
Publié le 27 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 26 sept. 2024 sur Expedia
Clean rooms and great breakfast