Note fondée sur 885 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
85 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juill. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2022 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave us a review on Hotels.com! I am glad to see that you thoroughly enjoyed your stay here at our property and hope to see you again in the near future!
4 sur 5
par un voyageur

À la sortie de l’autoroute

Publié le 24 juill. 2018 sur Expedia
Pour : Taille de la chambre,piscine.
Contre : Propreté de la piscine
Emplacement : Proximité d’un centre commercial
Hôtel d’etape pour une nuit. Parfait dans ce rôle.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 oct. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 oct. 2024 par Comfort Inn, Layton, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We are happy to see that you enjoyed your stay. We appreciate your feedback and hope to see you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Comfort Inn, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We are so happy to see that you enjoyed your stay and look forward to seeing you again!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Comfort Inn, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We are so happy to see that you enjoyed your stay and look forward to seeing you again!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Expedia
Enjoyed our stay...staff was friendly and very helpful... breakfast was good...except they ran out of the fresh Hot cinnamon rolls?
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Thank you, Comfort Inn, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. I am so sorry that we ran out of the cinnamon rolls. Normally we do ok, but occasionally, they go faster than normal, and because they rise all night, we cannot make more at the last minute. We are happy to see that you enjoyed your stay and look forward to seeing you again! And let us know if you will be late to breakfast. The front desk staff will always put a few cinnamon rolls aside for you ;)
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Expedia
Our toilet would not flush in the room. All we got told was there is nothing else available. Rooms are tiny. Breakfast was okay
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Expedia
I liked everything about it
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 août 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Hotels
The older front desk lady working the night shift was very rude. Very rude! The younger lady working the front desk in the morning was very friendly. The room was hot when we walked in, no a/c running. The drain plug for the bathroom sink was blocked by the mirror and the carpet was stained.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Comfort Inn, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. I am sorry to hear that you had some issues during your recent stay, as that is never what we like to hear. I am glad the the morning desk clerk was better. I am sorry about the issues in the room and have passed this information on to the housekeeping staff. We appreciate your feedback and hope that you will give us another chance to show you a great experience.