Note fondée sur 944 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 23 juill. 2022 sur Hotels
Déçue de cet hôtel. Le Check in était particulièrement froid alors qu il avait été très bien pour la personne précédente (mais c’était un habitué)
La table de la chambre était sale. Il y avait encore des restes de chips des précédents clients. Les rideaux sont tachés. Nous avions loué une chambre pour 5. Amis il n’ y avait que 4 serviettes. Et il a fallu faire le lit du sofa nous meme. Nous n’avons pas eu à le faire sur tout les autres hôtels fréquentés. Je m’attendais à mieux de la part de cet hôtel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2022 par Lexi, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback of your recent stay with us. I understand you were unhappy with the cleanliness of your room and I am very sorry for this experience. We take a lot of pride in our guests being satisfied and apologize that we were unable to meet that expectation. I am working with our housekeeping staff to prevent this from happening in the future. I hope that if your travels bring you back to the area, you will consider staying with us again.
par un voyageur
Great hotel for overnight stay !
Publié le 21 mai 2021 sur HotelsGreat hotel and great service for an overnight stay between Southern Utah and Yellowstone NP. Everything was perfect. Front des service was excellent.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mai 2021 par Lexi, Gestion de l’hôtel
Hi! I wanted to personally thank you for taking the time out of your day to evaluate our performance during your stay. Surveys are important to the company, so if there are any areas for improvement they can be properly handled. It is always so rewarding when a guest recognizes our staff's efforts, and takes the time to say thank you! It was a pleasure having you stay with us.
Thank you for choosing Hampton!
Making you happy makes us happy! We look forward to impressing you on your next visit to Layton, UT!
par un voyageur de Paris
Publié le 26 juill. 2019 sur Expedia
Au calme hotel propre bon petit petit déjeuner
Pleins de restos aux alentours
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2019 par MT, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your kind words about our staff! Our mission is to "impress guest” and I’m very happy we succeeded! Our staff works very hard to impress every guest and it is very rewarding to them when a guest acknowledges their efforts. Again thank you for your response!
par BENOIT
Très bien
Publié le 1 oct. 2017 sur HotelsTrès satisfait. Chambre confortable et bon petit-déjeuner. Hôtel proche de toutes commodités (restaurants, centre commercial...) et surtout d'Antelope Island
par Gérard
Publié le 7 avr. 2017 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 3 déc. 2024
The hotel and room were actually really nice. Unfortunately, we live in town and we’re just taking the family for a little overnight adventure.
Both the hot tub and swimming pool were out of order which was kind of the activity that the kids were looking for. So while a nice place if we had known, that was the case, we would’ve just stayed home.
par un voyageur
Publié le 6 oct. 2024
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 12 sept. 2024 sur Expedia
Great place to stay. Helpful staff and very nice room.
par un voyageur
Publié le 11 sept. 2024 sur Expedia
Everything was great; however neighbors with kids loud and kept us up.