Note fondée sur 936 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,1 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Below average hotel

Publié le 18 sept. 2024 sur Hotels
Overall not a good experience. Front desk staff was not welcoming or friendly when we checked in or out. Breakfast was below average, food barely lukewarm, out of coffee each morning; had to find the attendant who was not dressed in uniform and had large white headphones on the entire time while working. Hotel definitely needs work. Carpets in hallway were heavily stained, wallpaper peeling off, "chunks" out of the bathtub, rust all over the sink fixtures, and overall sense of neglect. Beds and linen were ok. The tub not cleaned well though, and several very long hairs on the bathroom wall from prior guest. Would not want to stay here again, and quite honestly makes me question whether to ever stay at a Wyndham property again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
Good Bed
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2024 sur Expedia
Everything, especially the front desk staff!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2024 sur Hotels
Hotel employees are friendly and polite. But the hotel needs complete renovation. Furniture and interior are aged.
5 sur 5
par un voyageur

Great staff

Publié le 9 sept. 2024 sur Hotels
It was really good. Meg at the front desk was helpful and informative and I felt very welcome and safe.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2024 sur Expedia
Yes
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 sept. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 sept. 2024 sur Expedia
Not all that nice. Old small tv clean but old
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia