Note fondée sur 112 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,0 sur 5
71 % des clients le recommandent
3,2 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
2,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur de Longmont

Publié le 27 sept. 2024 sur Expedia
The cost too much for quality of hotel.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 juill. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 juill. 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juin 2024 sur Expedia
It was ok
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 juin 2024 sur Expedia
Very disappointed for the $$. 1950s look that has not been updated including room decor. Breakfast was non-existent. Small coffee cups with large lids. Danish hard and not digestible,
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 juin 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 mai 2024 sur Expedia
The TV did not work. No Phone in room. I had to plug in the clock. No coffee or cups the next day. EXPEDIA related the ROOM was for $88.00, but I paid $89.98. Never use the internet for a room.
1 sur 5
par un voyageur

Do not stay at any price

Publié le 29 mai 2024 sur Hotels
Hotels.com really needs to research these hotels. This was the worst place to stay. No locks on entry doors or even our room, fire detector covered in plastic bag, towels dirty and bed was a 6in foam mattress.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 mai 2024 sur Expedia
Excellent manager
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 mai 2024 sur Expedia
Room was shabby. Baseboard trim was laying on floor. Walls had holes not fixed. Not enough towels in bathroom. Little basic upkeeping would go a long way.