Note fondée sur 209 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
4,7 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 janv. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 févr. 2023 par Stephen, Gestion de l’hôtel
AnonymousThank you for your review.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juin 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juin 2022 par Kelly, Gestion de l’hôtel
On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your recent stay. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with our team as a way of celebrating the great guest Experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback. We hope to welcome you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 sept. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Hotels
The hotel itself is very nice. Nothing was lacking about the room or the amenities. However, the policy of NOT doing daily full room service cleaning and replacement of towels was not appreciated. We had to personally request each day that the bed be made and the towels be replaced and the room be cleaned (they call it a Full Service Cleaning). Also, when spending time in the lobby later at night, after purchasing ice cream from their shop, I was then scolded by the front desk attendant for opening their breakfast cabinet to retrieve a plastic spoon and napkin to eat the ice cream. She spoke to me as though I were a child and she was my authority figure. I did not appreciate her tone or her lack of friendliness or concern to serve her guests.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Expedia
Property was nice and room was updated and clean. Washers were broken and were staying with sports team so made inconvenient.
5 sur 5
par un voyageur de St Johns

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
The property was in a great location for what I needed. Room was clean, staff friendly, great location, a mile from my venue.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Hotels
Excellent
3 sur 5
par un voyageur

Satisfactory (Average)

Publié le 10 août 2024 sur Hotels
Generally satisfactory. It’s a 2 to 3 star hotel in Leesburg Florida. Marriott should build a solid 3 to 4 star hotel in Leesburg Florida.