Note fondée sur 955 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 25 sept. 2024 sur Expedia
Hébergement de qualité, bien situé, face à la plage et proche de toute commodité (distributeur pour retrait d'espèces, petit marché , magasin « Market » alimentaire de proximité, taxis et restaurants)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Andinni, Gestion de l’hôtel
Dear Fritz,Warm greetings from Pullman Bali Legian Beach!Thank you for your wonderful feedback and 5-star rating! We’re pleased to hear that you enjoyed our quality accommodation and prime location near the beach and local amenities. It’s great to know that our convenient surroundings added to your positive experience.We look forward to welcoming you back for another relaxing and enjoyable stay!Warm regards,AndinniGuest Experience
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Arya, Gestion de l’hôtel
Dear Cyrille Felix,Thank you for your positive review. We’re thrilled to hear that you found our hotel nice and clean.We look forward to welcoming you back for another stay. If there’s anything specific you’d like to experience or if you have any special requests, please let us know.Best regards,AryaGuest Experience
par un voyageur
Publié le 21 déc. 2022 sur Expedia
Les employés sont de bonne volonté, agréables et souriants. Ils sont à l'écoute.
Le déjeuner du midi au restaurant de l'hotel est bon. le jardin est très beau, très bien entretenu par le jardinier, tous les jours.
nous n'avons pas aimé le bruit (chambre communicante avec des voisins qui parlaient jusque 1h du matin, qui ont laissé leur reveil sonné de 5h à 6h du matin), l'utilisation de la piscine avant 8h et donc les cris des enfants qui vont avec. Nous n'avons pas aimé la qualité du petit dejeuner (la partie sucrée : croissants, pains au chocolat... n'est pas de bonne qualité. Les gens aiment les gauffres et il n'y en a jamais assez car le cuisinier en fait 2 par 2)
Certaines parties communes sont sales (plateaux repas posés à même le sol durant 24h, le couloir est sale). Il y a beaucoup de travaux dans l'hotel ce qui gache le visuel.
par un voyageur
Publié le 30 août 2022 sur Expedia
par un voyageur
Ou sont les 5 etoiles
Publié le 23 juin 2022 sur Hotels5 etoiles qui en vaut 3.5 etoiles. Une chambre dite suite ! un canape sans assise ou il etait impossible de s assoir, une tele sans telecomande qui fonctione, une cafetirere hors service, un mobilier qui n avait plus d age telement il etait vieux... bref pas digne d un 5 etoiles. Domage car l emplassement est ideal... je n y retournerai plus
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2022 par Krishna Keniten , Gestion de l’hôtel
Dear Eric,
First and foremost, thank you for selecting Pullman Bali Legian Beach for your holiday destination in Bali.
Thank you for taking the time to share your feedback with us. However, we regret to hear that you have experienced a number of inconveniences during your stay and do sincerely apologize for that. We will follow up with all your concerns with the urgency it deserves and appreciates you bringing these to our awareness.
It is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.
Sincerely yours,
Krishna Keniten
Guest Experience & Loyalty Manager
par un voyageur
Publié le 14 juin 2022 sur Expedia
Booking canceled because flights canceled by airline company. Pullman dont want refund cause policy, without compromise. Sad and bad.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2022 par Krishna Keniten , Gestion de l’hôtel
Dear Frederic,
Thank you very much for taking the time to share your feedback regarding your reservation experience with Pullman Bali Legian Beach.
We are terribly sorry for the inconvenience you have experienced and rest assured that this is not up to our standard. We are pleased to inform you that we are more than happy to discuss more about your reservation, and we are waiting for your email.
We wish you all the best and hopefully we will have the pleasure to solve your reservation issue.
Best regards,
Krishna Keniten
Guest Experience & Loyalty Manager
par un voyageur
Publié le 15 août 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2019 par Krishna Putra, Gestion de l’hôtel
Dear Soraya, Warm greeting from Pullman Bali Legian Beach. I would like to thank you very much fro taking your valued time on reviewing us concerning your stay with us. I wish your stay was pleasant and hope to welcoming you back again next time. Have a great day! Krishna Putra
Guest Experience & Loyalty Manager Pullman Bali Legian Beach
par un voyageur
Séjour pour notre voyage de noce
Publié le 6 août 2019 sur HotelsTop top top! On a beaucoup aimé l'hoterl! Le staff est à l'écote et au service. Il est propre et le petit dej est bon et trés varié. L'emplacement de l'hotel est juste magnifque. Je le recommande.
par un voyageur
Publié le 1 mai 2019 sur Expedia
le Petit déjeuner top, le calme de l’établissement. Un bon rapport qualité prix.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mai 2019 par Krishna Putra, Gestion de l’hôtel
Dear our valued guest, I would like to thank you very much for taking your valued time sharing your rating on Expedia.com concerning your recent stay experience at Pullman Bali Legian Beach. I am very thankful to read that our hotel facilities and breakfast could able meet your expectation. thank you very much once again for choosing stay with us and we look forward to welcome you back in the near future. Have a good day! Best Regards, Krishna Putra Guest Experience & Loyalty Manager Pullman Bali Legian Beach
par un voyageur
Publié le 24 août 2018 sur Hotels