Note fondée sur 836 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
3,9 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 déc. 2023 par Maria -General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Denis,Thank you for taking the time to fill out our online survey. We are pleased you enjoyed your stay and hope you will consider staying with us again. We appreciate your feedback.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 janv. 2023 sur Expedia
Hôtel isolé ! Chambre très petite mais confortable. Très cher comme endroit comme tout autour de Naples/Fort Myers. Difficulté à se trouver un resto le soir. Restaurant mexicain qui est à côté (musique très très forte) donc nous avons cherché ailleurs et trouvé un 15 minutes plus loin en auto.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 janv. 2023 par Night Auditor, Gestion de l’hôtel
We are sorry that your stay was not acceptable to you, we will use your feedback to make any reasonable improvements.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 janv. 2023 sur Expedia
bruyant les machine distributeur besoin être modernisé je fonctionne pas avec argent papier et ni les carte
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 janv. 2023 par Quality Inn & Suites, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time out to fill out our online survey. We will make sure to address the issue you mentioned. We appreciate your feedback!
2 sur 5
par un voyageur

INSONORITE

Publié le 3 mai 2022 sur Hotels
L'insonorité de la chambre a fait que nous n'avons pas dormi de la nuit. Ce fut la pire expérience de notre séjour.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mai 2022 par Night Auditors, Gestion de l’hôtel
All room doors have dead bolt locks and cameras in all hall ways.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 févr. 2022 sur Expedia
La chambre devait être une ancienne chambre de fumeur. Odeur. La climatisation était extrêmement bruyante ainsi que la Fan de la salle de bain. Vieux tapis.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2022 par Night Auditor, Gestion de l’hôtel
We are sorry that your stay was not acceptable to you, we will use your feedback to make any reasonable improvements.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 janv. 2022 sur Hotels
Nous avions une des 3 chambres les plus petites de l’étage donc cela était assez inconfortable avec 2 valises La moquette est sol reste un élément très désagréable et peu hygiénique La piscine était chaude donc très agréable en fin de journée et le petit déjeuner très bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 janv. 2022 par Night Auditor, Gestion de l’hôtel
You booked a single queen room, the smallest room available. Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!
4 sur 5
par un voyageur

Hotel was ok

Publié le 16 août 2024 sur Hotels
The hotel was ok, the carpet was so old and didn’t look clean. The breakfast was so limited. But everything was fine, no complaints. What really didn’t like was the location, the neighborhood was not nice, I didn’t feel comfortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Doane-Quality Inn and Suites, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Quality Inn & Suites Lehigh Acres Fort Myers. Your feedback is important to us. Rest assured that we use your comments to continually improve with the goal of providing the most enjoyable experience for our guests. We hope to see you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Expedia
H
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Doane-Quality Inn and Suites, Gestion de l’hôtel
We would like to thank you for taking the time to complete our online survey about your recent stay with us. Feedback is very important, and your input helps us in our efforts to providing excellent service. Thank you so much for your business and we look forward to seeing you in the future. Thank you again.
5 sur 5
par un voyageur de Miami

Publié le 13 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Doane Quality Inn and Suites, Gestion de l’hôtel
We would like to thank you for taking the time to complete our online survey about your recent stay with us. Feedback is very important, and your input helps us in our efforts to providing excellent service. Thank you so much for your business and we look forward to seeing you in the future. Thank you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Doane-Quality Inn and Suites, Gestion de l’hôtel
We would like to thank you for taking the time to complete our online survey about your recent stay with us. Feedback is very important, and your input helps us in our efforts to providing excellent service. Thank you so much for your business and we look forward to seeing you in the future. Thank you again.