Note fondée sur 76 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 oct. 2024 sur Expedia
Everything was great but we didnt realize our room only had a tub with shower attachment not an actual shower.
4 sur 5
par un voyageur de Westhampton

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 oct. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 sept. 2024 sur Hotels
It was a lovely place but not up to B&B standards in my opinion.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 août 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 juill. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 avr. 2024 sur Hotels
Was No room service ! Had to ask for towels and no one around for a roll of toilet paper had to get one from bathroom In lobby Accidentally left husbands pjs called to see if they could be sent they said the housekeeper threw them away thought they were garbage!!!😳 not a good answer
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 avr. 2024 par Gateways Inn, Gestion de l’hôtel
We do provide room service, however, the "do not disturb" sign was on the door for your entire stay with us. In this case, staff will not enter the room. If we were allowed in the room, toilet paper and towels would have been replenished each day. There were staff members on property from 8:30 am-7pm. The state in which the room was left, yes, unfortunately, the pair of dirty underwear and pjs that were left near all the other garbage on the floor was mistaken as garbage. Thank you for the feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 avr. 2024 par Gateways Inn, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review us. We appreciate and welcome your feedback.We hope to welcome you back in the future.
5 sur 5
par un voyageur de Westhampton

Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par Gateways Inn, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave a review. We depend on guests to let us know how we are doing. We look forward to a future stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par Gateways Inn, Gestion de l’hôtel
Thank you. We are glad that you enjoyed your stay with us. We hope to welcome you back in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 oct. 2023 sur Expedia