Note fondée sur 942 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Bien
Publié le 9 oct. 2019 sur HotelsUn arrêt en passant pour la nuit. Nous n’avons pas exploré les alentours mais avons commandé le souper
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2019 par Alison, Gestion de l’hôtel
Thank you! We hope to see you again the next time you are passing by. Thanks again.
Recommandé
pour Tout le mondepar un voyageur de Québec, QC
Vraiment excellent!
Publié le 12 nov. 2016 sur Expedia
Pour : Cet hôtel représente ce que Hampton Inn symbolise: qualité, propreté et courtoisie.
Contre : Pour la chaîne Hampton Inn en général, les oreillers trop mous. Pour celui de Lenox, le mot déplu est trop fort, mais l'assise du bain était défectueux. Résultat: un bain bruyant sous les pieds.
par un voyageur de France
bonne étape dans les Berkshires
Publié le 12 oct. 2016 sur Hotelsbon hôtel pour 2 ou 3 nuits pour visiter les environs
par un voyageur
Publié le 12 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 sept. 2024 par Elissa, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for taking the time to respond to our survey. We are so happy to see that you enjoyed your visit and we are looking forward to welcoming you back again soon. Thanks again.
par un voyageur
None
Publié le 12 sept. 2024 sur HotelsNo comment
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 sept. 2024 par Elissa, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for taking the time to respond to our survey. We are so happy to see that you enjoyed your visit and we are looking forward to welcoming you back again soon. Thanks again.
par un voyageur
Publié le 29 août 2024 sur Expedia
We especially enjoyed Marcel and his upbeat attitude and his singing.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Elissa, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you enjoyed talking to Marcelo, he always puts a smile on your face in the morning! Making you happy makes us happy. If there’s anything we can do to make your stay better next time, talk to any member of our team and we’ll strive to ensure you’re 100% happy. We look forward to welcoming you back soon.
par un voyageur
Publié le 29 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Elissa, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for taking the time to respond to our survey. We are so happy to see that you enjoyed your visit and we are looking forward to welcoming you back again soon. Thanks again.
par un voyageur
Publié le 29 août 2024 sur Expedia
Quiet and very clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Elissa, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for taking the time to respond to our survey with such kind words. We are so happy to see that you enjoyed your visit and we are looking forward to welcoming you back again soon. Thanks again.
par un voyageur
Publié le 24 août 2024 sur Expedia
Pleasant hotel. I especially liked the gentleman at the breakfast. His greeting was friendly and inviting.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Elissa, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found the property and our breakfast to your liking. Making you happy makes us happy. If there’s anything we can do to make your stay better next time, talk to any member of our team and we’ll strive to ensure you’re 100% happy. We look forward to welcoming you back soon.
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Elissa, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for taking the time to respond to our survey. We are so happy to see that you enjoyed your visit and we are looking forward to welcoming you back again soon. Thanks again.