Note fondée sur 8 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,4 Propreté de la chambre
2,3 Service et personnel
2,8 Confort de la chambre
2,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 29 févr. 2020 sur Hotels
I had a bad experience, 1 the TV doesn’t work, 2 they only give me 1 towel when I book for 2 guest for me and my girlfriend, service is slow and needs work, they told me they would bring more towels, till the day I leave I still haven’t receive the towels.
You should book this hotel only to sleep if you just passing by and need a place. Most motels is 10x better than this,
It’s not worth the price I paid for, I travel a lot
Le méridien need a lot of improvement to do,
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mars 2020 par Pierre, Gestion de l’hôtel
I am so sorry to hear that your stay was not satisfactory. I have taken note and will make all the necessary corrections so that other guests find adequate and timely services. Once again, my apology.
par un voyageur
Publié le 18 août 2019 sur Hotels
Not so good
par un voyageur
Impressions
Publié le 22 juill. 2019 sur HotelsVery old but clean. Breakfast very good. However, they shut off electricity early morning. So no a/c until 67 pm. Nk hot water
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2019 par Meridien , Gestion de l’hôtel
Thank you
par un voyageur
Publié le 22 janv. 2019 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 11 déc. 2018 sur Expedia
Terrible never see that in my life this hotel is a mess
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 déc. 2018 par Pierre Augustin, Gestion de l’hôtel
Please I am very sorry to hear that your stay was not satisfactory. Please, I am in need of your help to improve the service at our hotel. What can we do to improve and make the service better for you and future guests?
par un voyageur
Publié le 11 déc. 2018 sur Expedia
Horrible this hotel should be closed. Everything was bad
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 déc. 2018 par Pierre , Gestion de l’hôtel
Please tell us what was bad?
par un voyageur de NY
Publié le 13 nov. 2018
The hotel was very secure, but the can improve in cleanliness, yard and other guest view.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 déc. 2018 par Pierre, Gestion de l’hôtel
Thank you
par un voyageur
Publié le 9 nov. 2018 sur Expedia