Note fondée sur 16 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Sejour au chalet bleu

Publié le 13 mars 2024 sur HomeAway
Le chalet est superbe et trés bien equipé ,propre et notre hote trés sympatique et à l'ecoute ,trés bon sejour .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mars 2024 par VrboOwner, Gestion de l’hôtel
Merci Cristian pour votre belle critique. ce fut un plaisir pour nous de vous accueillir et j'espère vous revoir à l'avenir. Chris and Simmie
5 sur 5
par un voyageur

Très bien

Publié le 20 févr. 2023 sur HomeAway
Très bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 févr. 2023 par VrboOwner, Gestion de l’hôtel
Thank you! Perfect Guests. We hope to see you again. Best Chris and Simmie
4 sur 5
par un voyageur de Le havre

Excellent séjour

Publié le 14 févr. 2022 sur HomeAway
Très agréable chalet, très bien équipé et très bien situé et idéal pour 6 personnes Bien desservis par rapport à la station familiale des Gets avec des bus réguliers. Propriétaires charmants, très à l'écoute et arrangeants
5 sur 5
par un voyageur

Chalet bleu c'est super

Publié le 25 mars 2021 sur HomeAway
Chalet très bien situé, proche de la station, facile d'accès grâce aux navettes. Très confortable et belle terrasse pour profiter des journées bien ensoleillées. L'équipement du chalet est top, rien à rajouter! Nous avons eu une semaine super avec la famille et les propriétaires ont été aux petits soins pour nous.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mars 2021 par VrboOwner, Gestion de l’hôtel
Thank you Juan, it was a pleasure to have you as guests at Chalet Bleu and we are delighted you and your family had a great time. We look forward to welcoming you back in the future. Best Simmie and Chris
4 sur 5
par un voyageur

Chalet très sympathique. Points à améliorer:acoustique, propreté sous les lits, déneigement.

Publié le 9 févr. 2019 sur HomeAway
Chalet très sympathique. Points à améliorer:acoustique, propreté sous les lits, déneigement devant le chalet.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mars 2020 par VrboOwner, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback and we aim to use this to improve our service to our guests. Regarding the acoustics, unfortunately this is something we cannot change without compromising the integrity of the chalet. We have purposely kept the pine wood features throughout which gives the chalet the warmth and maintains its original character. Thank you for the comment about dust under the bed - I am a bit surprised at this as I serviced the chalet myself before your arrival and paid particular attention to this - nevertheless we will redouble our efforts. We have a deneigement contractor but with the unprecedented snow falls (great - it is a ski resort!!) nearly as soon as we can clear the snow it is falling faster. Once again, we will redouble our efforts and update our booking conditions to remind our guests to expect snow throughout the ski season. We are very fortunate that the chalet is well located and accessible during the most ardent of winter seasons with daily deneigement services. Thank you again for your constructive comments. Simmie
5 sur 5
par un voyageur

Great chalet and great location.

Publié le 20 févr. 2024 sur HomeAway
A lovely chalet with owners who go the extra mile to make sure you have a great time and let you know where to go. My worry from looking at the map is how far up it was, but really is only a ten minute walk into the centre of Les Gets, and the free bus goes up and down regularly. We paid an extra £10 at the ski hire shop to keep our equipment overnight, so we went straight to Apris Ski mode and didn't have the problem of carting boots and skis up and down. All in all great hosts and great chalet! You'll have a great stay here.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par VrboOwner, Gestion de l’hôtel
Thank you Paul. It was a pleasure to host you and your family. We hope to see you again in the future. Best Chris and Simmie
5 sur 5
par un voyageur

Great Trip

Publié le 11 sept. 2023 sur HomeAway
We had a great stay in Les Gets at this accommodation. It had a good size garage for our bikes and is close to Chavannes lift for riding.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 janv. 2024 par VrboOwner, Gestion de l’hôtel
Great guest, hope to see you again
5 sur 5
par un voyageur

Les Gets chalet

Publié le 19 déc. 2022 sur HomeAway
First class from start to finish.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 déc. 2022 par VrboOwner, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your very valued review. We are so pleased that you enjoyed your stay at Chalet Bleu and we hope to be able to welcome you all back again sometime. Best wishes Chris and Simmie
5 sur 5
par un voyageur

A Week During MTB World Championships

Publié le 14 sept. 2022 sur HomeAway
The Chalet was an ideal home base for adventures in the surrounding mountain resorts. We loved having the garage to store our bikes. The back deck was great for wine and charcuterie after our daily ride or hike.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 sept. 2022 par VrboOwner, Gestion de l’hôtel
Thanks Matt, so pleased you enjoyed your stay at Chalet Bleu. Best Chris and Simmie
5 sur 5
par un voyageur de Leonberg

Super Chalet!

Publié le 22 mars 2022 sur HomeAway
Das Chalet ist sehr schön mit einer tollen Sonnenterrasse und sehr gut ausgerüstet!