Note fondée sur 16 évaluations de clients

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4,4 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 juin 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 juin 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 nov. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 juin 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Great Hotel!

Publié le 27 mai 2021 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 déc. 2019 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur de SG

Publié le 4 nov. 2019 sur Expedia
It’s just 5-min walk from the ermeishan scrnic area to take the bus up the mountain. The hotel is relatively new and the receptionists are helpful.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juin 2019 sur Hotels
Hotel baru, Staff ramah Suasana sangat nyaman dan tenang Meskipun holiday inn express - pelayanan dan fasilitas seperti holiday inn Sangat recommended Kekurangan : Kolam renang ngak berfungsi
5 sur 5
par un voyageur

Good place to stay near Mt. Emei park entrance!

Publié le 21 oct. 2018 sur Hotels
Nice new hotel, just a minute walk from the main entrance of the park,but out of the traffic. Many restaurants nearby (all Chinese foods). Very friendly staff, but only a few speak English. The breakfast buffet was small, but offered enough choices of foods to become happy with it.
5 sur 5
par un voyageur

Very helpful hotel manager and great experience

Publié le 30 sept. 2018 sur Hotels
Our rental car broke down in front of the hotel lobby, and the rental company claimed that they did not have road assistance in the area. We were extremely worried that our travel plans might be disrupted. Hotel manager Mr. Tang came to the rescue by calling a local repair shop. We left the car key to Mr. Tang and continued our trip on a bus. Mr. Tang later called that the repair person fixed the vehicle (dead battery). He parked the car for us, ran it on 20 minutes to charge the car battery, and even paid the repair person on our behalf. When we came back after the day trip to the mountain, Mr. Tang gave us the key back and led us to the repaired vehicle. The hotel itself is also very nice with the latest equipment including a smart TV. Hot water came on very fast. There is also a free breakfast. I definitely recommend this hotel.