Note fondée sur 533 évaluations de clients
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3,9 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Pitoyable
Publié le 11 sept. 2019 sur HotelsTres mauvais service, chambre fenêtres qui ne ferment plus, fuite d'eau dans une autres, impossible de négocié, service pitoyable au restaurant, obligé de partager une chambre sur les trois, je ne recommande absolument pas cet hotel, ne correspond pas a la qualité d'un Mercure
Wifi tres tres lent, impossible de pouvoir travailler sur place avec voir meme de surfer
par un voyageur
negative stay in a 4 star hotel
Publié le 12 oct. 2018 sur HotelsThe flush of the toilets was out of order.
The handle to open water in bathroom left into my hands...
The fire alarm has been activated in the middle of the night. Fortunately, it was a false alarm.
Despite all this negative point no way to get a reduction on official price rate.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2018 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Jan
Thank you for your comments and I am very sot read about the issue with the toilet. I am of course sorry for the disturbance of the fire alarm which was activated by another guest smoking in the bedrooms.
Kind Regards
Michael Williams
General Manager
par un voyageur
Bon hotel mais qui mérite seulement 3 étoiles
Publié le 22 mars 2017 sur HotelsChambres trop petites, pas en ligne avec un hôtel du groupe Accorhotels
Service au bar lent (20 minutes pour être servi)
par un voyageur
Publié le 31 mai 2015 sur Hotels
par A&M de Suisse
Hôtel classique
Publié le 21 juill. 2013 sur HotelsHôtel vraiment classique. Il y a le confort minimum. Ne mérite pas ses 4 étoiles. En revanche, l'environnement extérieur est très agréable: beau jardin, hôtel fleuri et à l'architecture typique, ville très charmante. Hôtel largement plus cosy que luxueux.
par fleutot
au calme
Publié le 13 mai 2012 sur Hotelschambre petite pour un mercure
par un voyageur de Kettering
Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
We paid £180 for a room with no breakfast.....it wasnt great.... it was pleasant but i wouldnt rush back..... we ate out so didnt try the food....
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par LHH, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing Unbranded and for taking the time to provide feedback about your experience.I would like to start by apologising to you for not meeting your expectations. We strive to make each stay as pleasant and comfortable as possible, and we will use your comments to coach our team in order to provide a better experience in the future.I hope you will give us a chance by staying with us again to show you that your unsatisfactory stay was an exception.
par un voyageur
Publié le 19 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2024 par Front Office Team., Gestion de l’hôtel
Thank you for your review of Letchworth Hall Hotel! We look forward to welcoming you back in the future.
par un voyageur
Publié le 14 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2024 par Holly, Gestion de l’hôtel
Dear Tom,Thank you for your rating.We hope you enjoyed your stay here with us and we hope to welcome you back in the future.Kind regards,Holly
par un voyageur
Publié le 2 juill. 2024 sur Expedia
For the price, I felt that the room was not as good as I would have liked. Wi-fi poor, or non existent. None in the room, even though they say that they have fast wi-fi. Room was clean as was the hotel Breakfast, whilst plentiful and looked reasonable was tasteless. I felt that the bar was expensive. A small bottle of water about £4. I did not see what I was getting extra to a premier inn which which would have cost less.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juill. 2024 par Phoebe, Gestion de l’hôtel
Dear Leonard,Thank you for choosing Letchworth Hall Hotel and for taking the time to provide feedback about your experience.I would like to start by apologising to you for not meeting your expectations. We strive to make each stay as pleasant and comfortable as possible, and we will use your comments to coach our team to provide a better experience in the future.I hope you will give us a chance by staying with us again to show you that your unsatisfactory stay was an exception.